Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ineens begaf hij het en ze zeggen dat de printplaat kapot is. De binnenunit geeft geen signaal meer aan de buitenunit waardoor de compressor niet aanslaat. Helaas is er voor deze airco niets meer te krijgen aangezien de fabrikant is gestopt. Wel een bedrijf gevonden dat printplaten repareert maar niet van consumentenelektronica.

Baal echt als een stekker. :(

Er zit een zekering direct op de accu en die gaat ook vaker kapot. Zou het even checken voor de zekerheid ;)

Op 9 juli een zwarte GTI embleem besteld voor op het kofferdeksel, diezelfde dag betaald.
Nog steeds niets gekregen, de verkoper antwoord ook niet..

Spijtige is dat dit besteld is bij RB Styling in Duitsland, mails gebeurden daarvoor in het Engels, alles ging prima tot ...?

Op internet lees ik dit bij anderen ook dat dit lang duurt omdat verkoper vaak op business trips is etc, maar achteraf antwoord deze wel en de stukken komen ook toe bij hun.
Echt niet zo lang als bij mij, en ik hoor er ook niks meer van..

Daar gaat mijn 45€?

Op 9 juli een zwarte GTI embleem besteld voor op het kofferdeksel, diezelfde dag betaald.
Nog steeds niets gekregen, de verkoper antwoord ook niet..

Spijtige is dat dit besteld is bij RB Styling in Duitsland, mails gebeurden daarvoor in het Engels, alles ging prima tot ...?
RB Styling - AGB
(1) RB-Styling wird Bestellungen Werktags innerhalb von 2 bis 3 Werktagen bearbeiten.
(2) Soweit die bestellten Produkte verfügbar sind, wird die RB-Styling diese innerhalb von 2 - 3 Werktagen nach Eingang der Bestellung ausliefern.
Als er nog niks verstuurd is kan je altijd annuleren. Telefoonnummer en emailadres staan bij genoemde link.

[edit]
Als ze maar niet deze bepaling aanhalen:
Das Widerrufrecht besteht nicht bei Verträgen zur Lieferung von Waren, die nach Kundenspezifikationen angefertigt werden oder eindeutig auf die persönlichen Bedürfnisse zugeschnitten sind.

Je kan vast wel 1tje vinden op de sloop. Ik heb zat 9N'tjes zien staan op de sloop. Anders even VAS autodemontage bellen. Die hebben altijd wel wat liggen.
Er zit een zekering direct op de accu en die gaat ook vaker kapot. Zou het even checken voor de zekerheid ;)
Dank voor het meedenken maar wel even goed lezen. :)

Grrrr, airco kapot. (thuis, niet van de wagen)
Kan maandag pas bellen. :(
Denk dat hij een airco bedoeld voor thuis , omdat het gaat over een binnen en buiten unit;)
Als alles goed gaat volgende week een nieuwe. Kost wat maar ik kan niet tegen deze hitte.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Kwam net van me werk en zat naar BNR te luisteren. Daar zat de oprichter van autoscout24 en ze begonnen een beetje te praten over hoe de 2de hands markt verziekt wordt door de 14% bijtellings regeltjes. Over een aantal jaar heb je alleen maar grijze megane's met een 1.5 DCI motor, de polo bluemotion bladiebla. Uiteindelijk stelde ze hem de vraag van welke auto's worden nou weinig tot niet verkocht en blijven langer dan een jaar staan. Antwoord was dus de Prius en de Polo SDi. Dat had ik totaal niet verwacht haha. Meeste mensen kopen zo een SDi omdat hij zuinig is maar blijkbaar verkoopt dat ding dus ruk.

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Polo SDI valt wel mee naar mijn idee! Ik had voor deze ook een paar mooie gezien en die waren allemaal verkocht!
Maar goed, das gunstig want dan blijft de prijs wat lager ;).

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!