Niet echt ... beide zijn zeer aangenaam met deze temperaturen.Keus is makkelijk toch?
Niet echt ... beide zijn zeer aangenaam met deze temperaturen.Keus is makkelijk toch?
Ineens begaf hij het en ze zeggen dat de printplaat kapot is. De binnenunit geeft geen signaal meer aan de buitenunit waardoor de compressor niet aanslaat. Helaas is er voor deze airco niets meer te krijgen aangezien de fabrikant is gestopt. Wel een bedrijf gevonden dat printplaten repareert maar niet van consumentenelektronica.
Baal echt als een stekker.
Er zit een zekering direct op de accu en die gaat ook vaker kapot. Zou het even checken voor de zekerheid
IPolo, toevallig heb ik gister een GoPro Hero 3+ Black gekocht, ook incl. suction cup en andere mounts, over een paar dagen vakantie!
Niet echt ... beide zijn zeer aangenaam met deze temperaturen.
RB Styling - AGBOp 9 juli een zwarte GTI embleem besteld voor op het kofferdeksel, diezelfde dag betaald.
Nog steeds niets gekregen, de verkoper antwoord ook niet..
Spijtige is dat dit besteld is bij RB Styling in Duitsland, mails gebeurden daarvoor in het Engels, alles ging prima tot ...?
Als er nog niks verstuurd is kan je altijd annuleren. Telefoonnummer en emailadres staan bij genoemde link.(1) RB-Styling wird Bestellungen Werktags innerhalb von 2 bis 3 Werktagen bearbeiten.
(2) Soweit die bestellten Produkte verfügbar sind, wird die RB-Styling diese innerhalb von 2 - 3 Werktagen nach Eingang der Bestellung ausliefern.
Das Widerrufrecht besteht nicht bei Verträgen zur Lieferung von Waren, die nach Kundenspezifikationen angefertigt werden oder eindeutig auf die persönlichen Bedürfnisse zugeschnitten sind.
Waarschijnlijk komen facebook meldingen op zijn smartphone binnen.Uiteindelijk via facebook contact kunnen opnemen, blijkbaar was er iets misgelopen in de boekhouding..
Het pakketje gaat morgen op de post, me happy )))))
Je kan vast wel 1tje vinden op de sloop. Ik heb zat 9N'tjes zien staan op de sloop. Anders even VAS autodemontage bellen. Die hebben altijd wel wat liggen.
Dank voor het meedenken maar wel even goed lezen.Er zit een zekering direct op de accu en die gaat ook vaker kapot. Zou het even checken voor de zekerheid
Grrrr, airco kapot. (thuis, niet van de wagen)
Kan maandag pas bellen.
Als alles goed gaat volgende week een nieuwe. Kost wat maar ik kan niet tegen deze hitte.Denk dat hij een airco bedoeld voor thuis , omdat het gaat over een binnen en buiten unit
Binnen blijven en How-To's maken...!'t is begonnen met regenen en buienradar verteld niet veel goeds de komende uren ... de regen blijft hier hangen
Je zou ze haast voor een € per stuk moeten verkopen, kan je zo een WRC halen!Ik heb er nog een paar, maar hoop ook dat andere 6C bezitters met iets gaan komen.
Zeker als het iets is wat ik nog niet gevonden heb, dan is het extra leuk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.