Ja zou kunnen, iets met gele en rode draad omwisselenMischien niet aan de geschakelde plus geconnect maar op een constante?
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben bekend met het hogere olieverbruik, maar het olieverbruik valt nog reuze mee.Denk dat je auto dan ook wel een slokje olie lust of niet hmm ja mag t eigenlijk niet zeggen niet maar de motor staat er bekend om. Denk dat je t met flushen niet gaat oplossen
Ja dat is het zeker, uitlaat is ook elke keer wat zwarter dan normaalHmm ok, dan zal t wel meevallen. Zwarte rook is volgens mij gewoon verbrande olie.
Dat kan ik zeker nog eens doen. Eerst even dit af wachten. Het roken is gelukkig al bijna over, maar nog even de finishing touch nu@VM407 Volgens mij is Blauwe rook een teken van olieverbranding. Zwarte rook is het teken van onvolledige verbranding, dit kan duiden op een te rijk lopende motor. (start maar eens een grasmaaier op volle choke en laat m eens een 10 min op volle choke draaien, volgens mij is die rook aardig zwart).
@SantanoS misschien een idee om eens te kijken naar je fueltrims? of de compressor? anders eens achter een andere GTI aan rijden, kijken of deze ook lekker rookt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.