Bedankt voor je snelle reactie.Ja, dat past.
Bedankt! Persoonlijk vindt ik die bluemotion grillen gewoon afschuwelijk. Ik heb gelukkig nog een 6r grill liggen.Past ook. De hele frontjes van een 6R en 6C zijn uitwisselbaar qua formaat (wel opletten met roosters in bumpers en mistlampen).
ja, dat past.Kan iemand mij vertellen of de Polo 6R R-line bumper op een polo 6R highline past zonder bumperbalk aanpassingen e.d. ?
Ik gebruik ome ali lampjes, wit licht en past goed. Voetverlixhting en kofferbak zonder storing, rest moet nog gebeuren maar ik ben wat luiig..Welke 39mm led lampen gebruiken jullie voor interieur verlichting? Ik heb nu helaas kleur verschil.
PastKan iemand mij vertellen of de Polo 6R R-line bumper op een polo 6R highline past zonder bumperbalk aanpassingen e.d. ?
Heb je misschien een paar linkjes voor mij?Ik gebruik ome ali lampjes, wit licht en past goed. Voetverlixhting en kofferbak zonder storing, rest moet nog gebeuren maar ik ben wat luiig..
€ 2,66 30% Off | 6 pcs 194 168 T10 W5W LED Canbus Error Gratis LED Lampen Super Heldere 3030 Chips Auto Dome Leeslampjes kentekenverlichting Auto 12 VHeb je misschien een paar linkjes voor mij?
Mp maat.Iemand een idee waar ik een goedpassende 6R GTI grille kan halen? Aftermarket... OEM is niet te betalen
Nog niks, alleen voet, kenteken en kofferbak en maat van mij z’n kenteken. Dus ik heb nieuwe besteld... zo te zien gaan die dan niet passen ofzo?Lampen achterin in het hemeltje en boven het make up spiegeltje zijn
Welke lampen heb je hier voor gebruikt @Jay511
De lampen boven de make up spiegeltjes en de 2 lampen achterin zijn festoon lampen (39mm).Nog niks, alleen voet, kenteken en kofferbak en maat van mij z’n kenteken. Dus ik heb nieuwe besteld... zo te zien gaan die dan niet passen ofzo?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.