Zitten er aan de achterkant van die lipjes er doorheen?
Is in elke automaat zo, volgens mij kan het geen kwaad maar hey je kan het maar beter zeker weten! Ik denk dat het het volgende is.. je handrem blokkeert eigenlijk direct je auto, terwijl de P je versnellingsbakblokkeert... misschien zit hier wat “ruimte” tussen je versnellingsbak waardoor die soms wat uit (kan) rollenGoedemorgen, vraagje over de DSG bak.
Wanneer ik de auto in Park zet, dan rolt die altijd nog een heel klein stukje. Kan dit kwaad voor de DSG Bak?
Ik zet de auto nu maar vaak op de handrem, zodat die niet meer dat kleine stukje rolt.
Hallo,
Passen mijn 6R mistlampen in een 6R GTI bumper zonder aanpassingen?
Kwestie van smaak dov6R gti bumper is minimaal verschil waarom zou je dat ooit willen?
Hoe krijg je het VW logo van je stuur af? Ik wil kijken of ik dit kan dippen of de rand vervangen met een ander kleurtje. Moet dan de hele airbag eruit?
Klopt het dat de pano automatisch dicht gaat als ie lang open staat en
de sleutels er niet in zitten ? Was een klein uurtje weg geweest en
de pano was dicht terwijl er geen neerslag was geweest...
Yes, dat is inderdaad wat ik bedoelIs in elke automaat zo, volgens mij kan het geen kwaad maar hey je kan het maar beter zeker weten! Ik denk dat het het volgende is.. je handrem blokkeert eigenlijk direct je auto, terwijl de P je versnellingsbakblokkeert... misschien zit hier wat “ruimte” tussen je versnellingsbak waardoor die soms wat uit (kan) rollen
kan het niet gewoon via je ''radio'' instellingen bij mij is dat namelijk wel zoDan gaat het juist weer weg. Ingedrukt houden helpt ook niet. Is blijkbaar niet te veranderen. Of via vagcom?
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Yes, dat is inderdaad wat ik bedoel
Dan blijf ik de handrem er lekker opzetten
DankDit heeft elke automaat van elk merk.
De P zet in de versnellings bak een soort blokkering.
Met stil staan kan je hem lekker in de P houden.
Al zal ik op een helling wel lekker een handrem gebruiken.
Na het inbouwen van een origineel klasse 3 alarm gaat dit bij mij direct alles dicht als ik de auto afsluit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.