Heb ik ook aan gedacht ja, maar wil daar nog even mee wachten.Nieuwe erin is misschien makkelijker
Volkswagen
Polo 6R GTI
1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie
Heb ik ook aan gedacht ja, maar wil daar nog even mee wachten.Nieuwe erin is misschien makkelijker
Hoe houden jullie het chrome sierstuk netjes van de uitlaat?
De mijne is helaas niet netjes bijgehouden door de vorige eigenaar.
Het gaat vooral echt om de achterkant (de zijkanten zijn nog redelijk netjes).
Goeie! Die ga ik proberen in combinatie met Staalwol, tenminste dat is hun advies
Ik gebruik het af en toe om de boel weer netjes te krijgen. Misschien kun je beter een staalborstel gebruikenGoeie! Die ga ik proberen in combinatie met Staalwol, tenminste dat is hun advies
Toch geen sticker denk ik, had ze wel gezien maar kan nu niet vinden.Waar zag je die? Vraag ik zomaar zonder reden
Doe had ik al gedeeld, maar dat is een metalen cover, dat is niks...Toch gevonden! Als je naar bestellen gaat, kan je ook voor zwart kiezen.
Auto Styling Koplamp Schakelaar Decoratieve Frame Decoratie Covers Stickers Trim Voor Volkswagen Vw Polo Interieur Auto Accessoires - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
NeeIs het zuinig om met cruise control gas te geven? maar dan in te houden
Doe had ik al gedeeld, maar dat is een metalen cover, dat is niks...
Maar wel als mal te gebruiken, met juiste zwarte stickervel.. dan wrap je het soort van.
Dankjewel, die houd ik dan nog even in gedachte als dit niet werktIk gebruik het af en toe om de boel weer netjes te krijgen. Misschien kun je beter een staalborstel gebruiken
Deze kun je er ook goed bij gebruiken, krast niet!
Vileda Nederland
www.vileda.com
dank voor het delen van je ervaring!Ik heb ook rcd330 in m'n 2009 Polo en m'n accu loopt wel leeg. Niet meteen volgende dag, maar na paar dagen niet rijden is die kans er wel.. heb nieuwe accu geplaatst, maar bleef... Ik vermoed dat accu soms leeg is, door radio...
Moet nog keer nameten
Hoe houden jullie het chrome sierstuk netjes van de uitlaat?
De mijne is helaas niet netjes bijgehouden door de vorige eigenaar.
Het gaat vooral echt om de achterkant (de zijkanten zijn nog redelijk netjes).
Kijk of iemand in de buurt een soortgelijke Polo heeft met de Mod. Ik heb al 2x meegereden met mensen van het forum hier en ik ga ook binnenkort EEN demper vervangen welke? HmmSorry, ik blijf vragen stellen
Ik laat de middendemper professioneel vervangen over +/ - 2 weken. Het klopt toch dat je dan de DSG pufjes beter hoort bij het schakelen?
Je hoeft daarvoor verder niets te wijzigen?
Ik zou het niet weten. Ik denk dat je zoiets zal moeten testen met een tankje benzine wat je vooraf en achteraf weegt.Maar in principe maak je alleen hoge toeren voor een korte tijd dus dat zou zich toch balanceren?
Net als GTI blijft er zo’n plaatje achter... lastigIs het mogelijk om bij een Grille van een r-line het logotje r line te verwijderen of blijf je dan altijd iets zien?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.