V
Verwijderd lid 9959
Ben indd ff goed gaan kijken, net niet besteld ik meet het morgen wel eerst op anders maak ik er een plek voor of bedoel je de bekabeling?dat past niet op een polo, dat zie je toch?
Ben indd ff goed gaan kijken, net niet besteld ik meet het morgen wel eerst op anders maak ik er een plek voor of bedoel je de bekabeling?dat past niet op een polo, dat zie je toch?
Ben indd ff goed gaan kijken, net niet besteld ik meet het morgen wel eerst op anders maak ik er een plek voor of bedoel je de bekabeling?
Zou dit denk je passen? https://nl.aliexpress.com/item/3299...chweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_52 of heb jij misschien een ander alternatief? hoeft niet goedkoop te zijn.Fysiek past het niet, ik weet niet hoe goed je kan kitten maar anders moet je even verder zoeken
Dov heb ook wel een en t ander voor je als het gaat om camera’s toch @docZou dit denk je passen? https://nl.aliexpress.com/item/3299...chweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_52 of heb jij misschien een ander alternatief? hoeft niet goedkoop te zijn.
Wat luister jij nou weer voor herrie mannnnnndit heb ik:
video camera kwaliteit potato maar irl superrrrrrrrrrrrrrrr scherp
Net van de mac een sorbet gehaald ook.Wat luister jij nou weer voor herrie mannnnnn
Ja die zou passen, alleen niet dynamischZou dit denk je passen? https://nl.aliexpress.com/item/3299...chweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_52 of heb jij misschien een ander alternatief? hoeft niet goedkoop te zijn.
hey als je wilt vechten moet je het zeggenWat luister jij nou weer voor herrie mannnnnn
is geen sorbet!!!!Net van de mac een sorbet gehaald ook.
Meestal he, zn dikke wagen en dan komt er van die muziek uit de dreunt. Het petjes effect.Wat luister jij nou weer voor herrie mannnnnn
vraag me af wanneer jij zn dikke wagen krijgt en zulk herrie eruit laat dreunen mien jungMeestal he, zn dikke wagen en dan komt er van die muziek uit de dreunt. Het petjes effect.
Vraagje,
Onze tweede wagen (Volkswagen Golf 6 - 1.4 benzine - 80 pk - geen tsi) is nu 10 jaar oud. Wij tanken sinds het begin altijd benzine 98 omdat de dealer het toen zo aangeraden had.
Mijn vraag is nu, zou ik gewoon kunnen switchen naar 95? Kan dat kwaad na 10 jaar 98 getankt te hebben? Of toch 98 blijven tanken?
De prijs aan de pomp is énorm tegenwoordig.
als me werkgever het lease budget omhoog gooit of salaris omhoog gooit (als je dit leest doe ff dan). En anders als ik ooit zo rijk ben als jij dovkevraag me af wanneer jij zn dikke wagen krijgt en zulk herrie eruit laat dreunen mien jung
als me werkgever het lease budget omhoog gooit of salaris omhoog gooit (als je dit leest doe ff dan). En anders als ik ooit zo rijk ben als jij dovke
100Vraagje: wat is een beetje normale prijs voor een :midden rooster, radio cover en climatronic cover in piano zwart ?
Ben ik ook, want zal nooit zo rijk en cool worden
Needle zweep ja! Zeker bij gti.Is het bij een polo 6r uit 2012 mogelijk om needle sweep en mirror dip in te leren?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.