@Robin-1991 je zou een tsi embleem voor in de plaats kunnen zetten. Maak je het embleem zwart, staat mooi denk ik en plaatje van r line zie je niet meer.
Het is mogelijk om met een mesje er tussen te gaan is vast gelijmt, ik ga eens straks proberen! als het niet meer regent....Iemand een idee hoe je spoiler eraf kan halen, heb een bluemotion spoiler opzitten maar wil er een GTI spoiler opzetten
Dat zei ik nietIk wil geen embleem van iets wat ik niet heb,
Dus een r line of gti grill wordt het niet.
Heb nu me highline grill ontdaan van het chrome randje en ik denk dat het nu wel prima is
Dat zei ik niet
Nog gelukt?Het is mogelijk om met een mesje er tussen te gaan is vast gelijmt, ik ga eens straks proberen! als het niet meer regent....
Yes, het is gelukt ik ga er een uitgebreide tut over plaatsen gewoon een mesje aan het onderkant sliden en dan langzaam naar boven drukken het mesje en daarnaast ook het spoiler omhoog trekken daarna even met thinner lijm eraf halenNog gelukt?
Moest je een groot of klein mes gebruiken.
Ik wil een wrc vleugel monteren.
Dus dan weet ik of ik het ook zo kan doen
Geen schrammen over je spoiler gemaakt? Steady!Yes, het is gelukt ik ga er een uitgebreide tut over plaatsen gewoon een mesje aan het onderkant sliden en dan langzaam naar boven drukken het mesje en daarnaast ook het spoiler omhoog trekken daarna even met thinner lijm eraf halen
Nee geen enkele beschadigingen houd er wel rekening mee als je ergens niet bijkomt probeer het niet!!!!! en maak je kofferbak open en probeer het dan opnieuw, wees niet te haastig!Geen schrammen over je spoiler gemaakt? Steady!
Hi Boys,
Nou ben ik op jacht naar een achteruitrijcamera, en ben ik het volgende tegen gekomen een VW Embleem Logo Camera maar dan kan ik het kofferbak niet meer open maken via het embleem, daarnaast dacht ik anders aan gewoon een kentekenhouder met een camera erop maar ik wil graag met zulke lijntjes aan de zijkant op het scherm:
Ik dank jullie!
Dude super dik! welke camera heb je? heb je zo een linkje?dit heb ik:
video camera kwaliteit potato maar irl superrrrrrrrrrrrrrrr scherp
Oke want in het camera zit dus de lijnen, niet in het scherm? https://nl.aliexpress.com/item/3301...chweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_52 je hebt zo iets of niet?in de logo zit de camera, heb geen linkje helaes
Yes, dat bedoelde ik maar ik ga voor deze https://nl.aliexpress.com/item/3303...chweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_52 ik ben benieuwd of ik de lijnen werkend kan krijgencamera lijnen gaan via canbus low en high, dus niet via een ingebouwde gyroscooooooooooooooooooooooop
bedoel je het concept van een achteruitrijcamera in het embleem of wat?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.