@dov kan je misschien wel helpen hij is naast de grootste importeur ook h@ck3rrr
ik weet niet waar je het over hebt ictermeneer
Volkswagen
Polo
6R 1.4 FSI
@dov kan je misschien wel helpen hij is naast de grootste importeur ook h@ck3rrr
Gewoon doorrijden op je zomerbanden. Met de ‘winters’ van Nederland merk je niet veel verschil.Kwam er net achter dat de winterbanden die ik bij de auto gekregen heb uit eind 2006 komen.
Te oud, ja dat weet ik, maar met het oog op alle reparatiekosten kan er nu geen nieuw setje banden vanaf. Ze zien er qua scheurtjes in de wang nog redelijk goed uit. Gewoon erop leggen, of wat is jullie advies?
@TolgaE vergeten erbij te vermelden dat ik regelmatig de Duitse grens oversteek en winterbanden daar verplicht zijn.
Ik heb me vanmiddag net voorgesteld en heb nu gelijk al een vraag.
Zijn 215/35/17 bandjes voldoende voor de polo 9N3? Ik zie veel 215/40 voorbij komen maar de bandenboer zegt dat ik beter voor 215 of zelfs 225/35 moet gaan.
Ik zie al veel topics maar wordt er niet wijzer van, dus even snel deze vraag.
Zover ik weet is 225 te breed en loopt het aan in je wielkasten. Ik heb zelf 215 eronder en ben er zeer tevreden over. Helaas steken de randen van de velgen een beetje uit, dus daarmee wel oppassen. Mij is ook verteld door de onderdelenboer dat met 215 je ook geen teller verschil krijgt. Kijk anders ff op mijn topic, kan je misschien zien hoe het staat.
Bedankt voor je antwoord, heb je dan 215/40 of 35? Ziet er verder wel goed uit!
Ik heb na een onderzoekje op het forum inderdaad gekozen voor 205/40. Ik kwam erachter dat dit toch wel de meest populaire is bij 17 inch. Als ik het goed heb zit dat qua omtrek ook het dichtst in de buurt van de omtrek van de standaard velgen + bandencombinatie van de 9N3.Is het niet 205/40r17?
Polo 6r zit op 215/40r17
Ik heb 205 op m'n 6R zitten.Is het niet 205/40r17?
Polo 6r zit op 215/40r17
Ik heb 205 op m'n 6R zitten.
Aardig breed dan, ik heb 205-35-17 dacht ik.. en de wangen steken al uitStandaard maat van een polo 6r/6c met 17 inch is 215/40R17
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.