Het grote 'kleine vragen' topic

Vandaag mijn iCarsoft i820 binnen gekregen. Helaas communiceert de Polo niet met de scanner (andere auto's wel, ligt dus niet aan het apparaatje). Scanner van de ANWB werkt wel gewoon. Iemand enig idee wat daarvan de oorzaak zou kunnen zijn?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Niet ergens binnenkort vrees ik, wel bedankt voor het aanbod @pigeon!
Ik heb op internet gelezen dat het ook te maken kan hebben met de K-Link icm aftermarket radio's. Wellicht dat ik daar eens van ga proberen of dat een van de oorzaken is.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Ik hoor een hoog, snelheidsafhankelijk, gezoem als ik over (bijna nieuw) wegdek rij. Wiellagers zijn gecontroleerd en niks mis mee. Iemand enig idee? Of is het gewoon de hoge geluidsproductie van de banden (Bridgestone Blizzak LM32)?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik hoor een hoog, snelheidsafhankelijk, gezoem als ik over (bijna nieuw) wegdek rij. Wiellagers zijn gecontroleerd en niks mis mee. Iemand enig idee? Of is het gewoon de hoge geluidsproductie van de banden (Bridgestone Blizzak LM32)?
Controleer je banden even op cuppen, als je over de band voelt met je hand moet die "glad" aanvoelen.
Als de buitenste blokjes van je profiel schuin slijten, ongelijk. dan maken deze dit geluid waarschijnlijk.

Ook maken winterbanden altijd wel iets meer geluid dan zomerbanden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Ik zou graag zo een simpele obd tooltje willen aanschaffen alleen twijfel ik over de merk. Je hebt ODBeleven, Carista etc etc. Welke raden jullie aan?

Gaat om simpele dingen zoals needle swipe, dakraam met sleutel, achterlichten aan met drl.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Hoi, iemand een idee hoe moeilijk het is dagrij in je mistlampen te zetten? Als ik zo'n set aanschaf en monteer neem ik aan dat er ook stekkertjes/codering nodig zijn. Hoe gaat dat in z'n werk?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Goedenavond,

Ik ben in het bezit van een VWpolo 1.2 TDI bluemotion comfortline, en heb sinds een paar dagen iets vreemds aan me auto.
Het storingslampje van de verlichting gaat zo af en toe aan, en dan werkt mijn remverlichting niet meer. De andere dag heb ik nergens last van.
Tot vandaag.. Vandaag ging het sturingslampje van de verlichting weer aan en deden mijn remlichten knipperlicht en de elektrische ramen het niet meer.
Weet iemand hier meer van af of heeft iemand tips voor me.
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Job
 
Schonewille1  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!