Kon het even niet benoemen, dus dacht omschrijf het zo, dat snapt iedereen
Controleer je banden even op cuppen, als je over de band voelt met je hand moet die "glad" aanvoelen.Ik hoor een hoog, snelheidsafhankelijk, gezoem als ik over (bijna nieuw) wegdek rij. Wiellagers zijn gecontroleerd en niks mis mee. Iemand enig idee? Of is het gewoon de hoge geluidsproductie van de banden (Bridgestone Blizzak LM32)?
@Iichiel. Die heeft datIemand die AW/6C stalkers/(stuurhendels) in zijn 6R heeft?
Ik zou graag zo een simpele obd tooltje willen aanschaffen alleen twijfel ik over de merk. Je hebt ODBeleven, Carista etc etc. Welke raden jullie aan?
Gaat om simpele dingen zoals needle swipe, dakraam met sleutel, achterlichten aan met drl.
Uit eigen ervaring: obdeleven
mfa+ installerenis er een manier om de temperatuur van de motor/olie te zien in een polo 6R?
Gewoon kabel van de DRL vastmaken aan de mistlampen?Hoi, iemand een idee hoe moeilijk het is dagrij in je mistlampen te zetten? Als ik zo'n set aanschaf en monteer neem ik aan dat er ook stekkertjes/codering nodig zijn. Hoe gaat dat in z'n werk?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.