Volkswagen
Polo AW
GTI | 275pk, 450nm
Zooi is na minder dan een week leeg.Volgens mij heeft bijna iedereen hier zo'n Rituals autoparfum in de auto. Welke geur hebben jullie erin zitten?
Ik wil er ook graag eentje maar dan wel met een geur die niet te verwijfd is en niet te overheersend
Zooi is na minder dan een week leeg.
Totaal niet, staat altijd op 1, standje 20. Hervulling was ook na een weekje leeg. Ik heb nu een soort jute zakje met schaafsel van een muskblok en dat ruik ik al 2 maanden. Prima! 2€Of je koopt dan half volle, of je hebt constant de kachel op full power
telefoon aanpassen en speelt het wel af!ah, stom
thanks!
Totaal niet, staat altijd op 1, standje 20. Hervulling was ook na een weekje leeg. Ik heb nu een soort jute zakje met schaafsel van een muskblok en dat ruik ik al 2 maanden. Prima! 2€
Geen linkje! Danny Cactus in Rotterdam... 1,95 voor zo'n zakje, staan bij de kassa.Klinkt goed! Linkje? Sharing is caring
Geen linkje! Danny Cactus in Rotterdam... 1,95 voor zo'n zakje, staan bij de kassa.
Ik heb Rituals gehad, maar deze vond ik vrij snel leeg.
Laatste paar keer heb ik bakje van California scents gebruikt.
Deze bleef heel lang hangen.
California Scents | Carclean.com
California Scents ontwikkelt en produceert hoge kwaliteit geurproducten sinds 1992, vanuit Irvine, Califonië. In dat jaar lanceerde California Scents de eerste natuurlijke geurolie in een recyclebaar blikje en zette daarmee een trend in autoparfum! Voor…www.carclean.com
Maar tegenwoordig gebruikt ik een goeie interieur verfraaier/reiniger deze lucht blijft ook wel ff hangen
Ik zit hier even naar te kijken en zie dat er dit staat: Draai na 60 dagen de blokjes om voor lades of kastjes . Wat betekent dit?
Mijn linkerachterlicht doet het niet meer, heb het linkerlampje vervangen met een nieuwe. maar hij doet het nog steeds niet.
Knipperlicht, achter uitrijverlichting, remlichten doen het wel gewoon. Heb een na een zekeringsschema gekeken maar ik kan niks vinden betreft zekeringen voor het achterlicht. Ik kwam wel eentje tegen voor ''linkerdagrij verlichting'', kan het die zijn? Mijn achterlicht brandt altijd, met dagrij verlichting, of normale verlichting of als ik de verlichting uitzet, brand die alsnog.
Dat waardeer ik, helaas is dat een uur of twee rijden van waar ik woon.als je omgeving limburg woont wil ik je wellich wel eens helpen, of met je meekijken,
Mijn linkerachterlicht doet het niet meer, heb het linkerlampje vervangen met een nieuwe. maar hij doet het nog steeds niet.
Knipperlicht, achter uitrijverlichting, remlichten doen het wel gewoon. Heb een na een zekeringsschema gekeken maar ik kan niks vinden betreft zekeringen voor het achterlicht. Ik kwam wel eentje tegen voor ''linkerdagrij verlichting'', kan het die zijn? Mijn achterlicht brandt altijd, met dagrij verlichting, of normale verlichting of als ik de verlichting uitzet, brand die alsnog.
Klinkt als een bedrading ding. Heb je een automatische schakelaar?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.