Hoe bedoel je automatische schakelaar?
Verlichting deed het gewoon, ging tanken, nadat ik de auto weer aan deed was die stuk.
Ik heb gwn zo'n ding, heb het even gauw van google gehaald.
Dit is een 9n schakelaar, maar ik snap wat je bedoelt. Als je een automatische schakelaar hebt, zou het kunnen zijn dat er een storing of iets dergelijks is. Het kan zijn dat de plug van je achterlicht kapot is, en dat die wat verkeerd doorgeeft. Ik zou deze checken
waar zou ik precies moeten kijken daarvoor? Moet ik het achterlicht weer loskoppelen? Is er geen zekering die wellicht kapot kan zijn?
Ah oke, en waar zou ik ongeveer moeten beginnen en waar opletten? Ik ben niet zo heel handig met autos, dus ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken en op letten om dit te fixenAls je de plug wil checken, wel ja. De enige zekering die ik me kan bedenken is 18. Deze regelt de achterste mistlampen, als dat degene zijn die branden. Is dit niet zo, zou ik echt naar de bekabeling kijken
Ah oke, en waar zou ik ongeveer moeten beginnen en waar opletten? Ik ben niet zo heel handig met autos, dus ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken en op letten om dit te fixen
Dit ervaar ik ook. Echt kut kwaliteitTotaal niet, staat altijd op 1, standje 20. Hervulling was ook na een weekje leeg. Ik heb nu een soort jute zakje met schaafsel van een muskblok en dat ruik ik al 2 maanden. Prima! 2€
Dat zijn dus nepknoppen? Ik zou mij elke keer irriteren dat ze niet werken maar ja, dat ben ik.Volgens mij heb ik dit hier al eerder gevraagd, maar heeft iemand hier ervaring mee? Een ander stuur kopen plus airbag kost me even te veel, en dit lijkt een makkelijke oplossing?
Ik heb helemaal geen geur in de wagen. Kan er echt niet tegen. Ooit de wagen uitgeleend aan de buurvrouw en zij had zo'n stinkboompje aan de spiegel gehangen. (dat doe je toch niet als je iemands wagen leent) Dat ding lag er binnen een seconde uit.Volgens mij heeft bijna iedereen hier zo'n Rituals autoparfum in de auto.
Dat zijn dus nepknoppen? Ik zou mij elke keer irriteren dat ze niet werken maar ja, dat ben ik.
Ik heb helemaal geen geur in de wagen. Kan er echt niet tegen. Ooit de wagen uitgeleend aan de buurvrouw en zij had zo'n stinkboompje aan de spiegel gehangen. (dat doe je toch niet als je iemands wagen leent) Dat ding lag er binnen een seconde uit.
Bedankt voor de info.Als je een zekering er uit haalt, moet je kijken of het ijzerdraadje (zie spoilertje) nog heel is. Zo niet, vervangen door een met dezelfde waarde. Als je de plug van het achterlicht checkt, moet je simpelweg kijken of niets gesmolten is of draden bloot liggen. Dit is vaak het geval
Bedankt voor de info.
Het probleem is een soort van opgelost, er bleek nog een lampje kapot te zijn en ik heb die ook vervangen. Alleen later toen ik weer in me auto stapte werkte het achterlicht niet, ik gaf een tik tegen het achterlicht aan en toen sprong die weer aan.
Ik denk toch nog steeds een kapot lampje, wel de goede ververvangen?
Inderdaad, kentekenverlichting geeft ook een melding"Tweede lampje uit me kentekenverlichting"
Dus die zit nu zonder lamp?
Zou dat ook geen melding geven?
Zet een fietsbel op je polomn tuuter doet het niet meer, is dit een veel voorkomende probleem onder polotjes?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.