Misschien kunnen jullie ruilen?
Benzine kan niet uit, anders had ik het overwogen
Glas moet eruit dan kun je de clipjes naar buiten drukken.
En hoe kan ik dit het beste doen?
Volkswagen
Golf VI
1.4 TSi 122pk
Misschien kunnen jullie ruilen?
Glas moet eruit dan kun je de clipjes naar buiten drukken.
Spiegelglas helemaal naar beneden stellen (met de afsteller binnenin) en dan met zo'n plastic ding of 2 verfroerstokjes wip je 'm er zo uitBenzine kan niet uit, anders had ik het overwogen
En hoe kan ik dit het beste doen?
Spiegelglas helemaal naar beneden stellen (met de afsteller binnenin) en dan met zo'n plastic ding of 2 verfroerstokjes wip je 'm er zo uit
Met een brede spatel er tussen.
Of je vingers er onder proppen en !!! Voorzichtig!!! Trekken.
Je zal niet de 1e zijn die de spiegel breekt
Dat gereedschap zoals @FFA hier boven stuurt gebruiken ze bij de dealer.
Dit werkt wel het beste.
Toch waarschuw ik je even hij kan breken, het is en blijft dus glas met een stukje plastic.
Dus ik zou het niet doen net voordat je ergens heen moet
Let wel op dat er draadjes aan het glas zitten, voor de verwarming vh glas!
Wees inderdaad accuraat voor de kabels trek niet met alle geweld de spiegel los, ik moet eerlijk zeggen ik heb best wel dunne vingers ik heb dit vaker gedaan met mijn vingers zonder gereedschap evt kun je te werk gaan met dit gereedschap https://www.toolmania.nl/nl/tm-6-de...eBOdMplWBQwPh5i_4CwhlO46BYPJPbVxoChM8QAvD_BwENoted! Goede tip
Als het origineel vw is kunnen ze ze er welcuithalen bij de garage. Mij vertelden ze dsg ze geen nieuwe konden bestsellen.Gisteren achtergekomen dat ik de antidiefstal bout van mijn velgen niet kan vinden. Ook niet in de kofferbak
Iemand een idee waar ik dit kan kopen?
Heb je de auto pas gekocht? Kijk eens goed in het dashboard kastje, bij het reservewiel, bakken in de deuren?Gisteren achtergekomen dat ik de antidiefstal bout van mijn velgen niet kan vinden. Ook niet in de kofferbak
Heb je de auto pas gekocht? Kijk eens goed in het dashboard kastje, bij het reservewiel, bakken in de deuren?
Of het bakje bij de voeten van de bijrijder
Heb je het originele doosje nog? Daar zit een code in waarmee je hem kunt bestellen.Gisteren achtergekomen dat ik de antidiefstal bout van mijn velgen niet kan vinden. Ook niet in de kofferbak
Ik was iets te vroeg met deze vraag, is inmiddels geluktSinds vanavond is ineens mijn Apple carplay ermee gestopt, drukte het draadje in mijn telefoon en gaf de melding: App-Connect: iPhone verbinding werd geannuleerd. Stappenplan via Apple al gevolgd, nu geeft hij alleen nog de melding: USB: Geen afspeelbare bestanden beschikbaar. Iemand?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.