Persoonlijk zou ik ook een nieuwe halen. Zou voor mij toch een puntje van ergernis blijvenNieuwe halen.
11 euro heb je een nieuwe luxe plaat!
niet mogelijk - andere radio erin
Vanavond in Gouda Arnhemweg van Mannebakken en morgen Dutch Worthersee op Brouwersdam.Iemand enig idee of er nog leuke meetings worden georganiseerd vandaag/vanavond?
De begeerde RCD330 van@dovOk, jammer dan. Welke radio's zijn dan wel geschikt voor hetgeen ik wil ?
Is allemaal zo ver weg haha, vanavond ga ik een kijkje nemen in Beuningen bij de gammaVanavond in Gouda Arnhemweg van Mannebakken en morgen Dutch Worthersee op Brouwersdam.
Let wel op dat Samsung mirrorlink heeft opgegeven, nieuwe telefoons of geresette telefoons moeten een certificaat binnenhalen en Samsung verzend die niet meer vanaf 1-6-2020.
Ik heb een s8+ van Samsung en afgelopen aangesloten, vraagt tie om certificaat te downloaden en dat mislukte. Dus googlen en toen las ik dit op een Samsung forum.
Zou iemand met mirrorlink vragen om het te testen van te voren.
Mijn Samsung S20 is van 7-7-2020 dus ik kan problemen verwachten als ik een RCD 330 koop ?
Dat valt best mee. ik zie overal hogere prijzen.Nieuwe halen.
11 euro heb je een nieuwe luxe plaat!
11 euro is ook eerder de prijs van een normale plaatDat valt best mee. ik zie overal hogere prijzen.
Rijsbergen alphen aan den rijn11 euro is ook eerder de prijs van een normale plaat
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.