Ik ben van mening dat een ander dat niet voor jou kan bepalen. De verzekering die voor mij goedkoop uitvalt, kan voor jou een stuk duurder zijn. Gebruik Google en ga kijken op vergelijking sites als Independer etc.Wat voor All-risk verzerking zouden jullie aanraden? Ik heb 2 schadevrije jaren (Ik heb nog maar 2 jaar mijn rijbewijs)
Volgens mij bieden ze die korting alleen aan als je minimaal een HBO-opleiding hebt.Promovendum maakt momenteel reclame dat ze 25% korting geven op je huidige premie, wellicht iets voor je. Ken de voorwaarden niet..
Haha echt? Wat is dat voor onzin dan?Volgens mij bieden ze die korting alleen aan als je minimaal een HBO-opleiding hebt.
Volgens Promovendum maken hogeropgeleiden aantoonbaar minder schade, dus daar richten ze zich op. Ze accepteren dus aanvragen van mensen met een ander opleidingsniveau wel, maar die krijgen volgens mij een hogere premie voorgeschoteld. Zie: https://www.promovendum.nl/autoverz...ng-op-mijn-huidige-autopremie-als-ik-overstapHaha echt? Wat is dat voor onzin dan?
Ik denk dat mensen met een lager opleidingsniveau dan Hbo ook meer op de weg zitten. Koeriers, vrachtwagenchauffeurs, taxi, buschauffeurs etc.Volgens Promovendum maken hogeropgeleiden aantoonbaar minder schade, dus daar richten ze zich op. Ze accepteren dus aanvragen van mensen met een ander opleidingsniveau wel, maar die krijgen volgens mij een hogere premie voorgeschoteld. Zie: https://www.promovendum.nl/autoverz...ng-op-mijn-huidige-autopremie-als-ik-overstap
SHIT! Ik kwam net 0.2 punt tekort!Volgens mij bieden ze die korting alleen aan als je minimaal een HBO-opleiding hebt.
Blijft je de rest van je leven achtervolgen hèSHIT! Ik kwam net 0.2 punt tekort!
Volgens mij bieden ze die korting alleen aan als je minimaal een HBO-opleiding hebt.
Daar hebben ze een woord voor wat de laatste tijd heel vaak in het nieuws is.
Iets van Discri......tie
Klopt, maar ik vind ook heel veel dingen geen Discriminatie, was meer als grapje
Ik vind het alleen erg misselijk, het zelfde als die dating site voor hogeropgeleide mensen.
Ook zo iets van, oke dus iemand met vmbo is niet goed genoeg voor iemand met HBO.
Ik vind het meer vergelijkbaar met een differentiatie op postcode, kleur van de auto, leeftijd van de bestuurder etc. Alle kenmerken die volgens verzekeraars een hoger risico op schade kunnen opleveren, leveren ook een hogere premie op. Solidair is het niet, maarja, een verzekeraar blijft een onderneming, geen overheid.Klopt, maar ik vind ook heel veel dingen geen Discriminatie, was meer als grapje
Ik vind het alleen erg misselijk, het zelfde als die dating site voor hogeropgeleide mensen.
Ook zo iets van, oke dus iemand met vmbo is niet goed genoeg voor iemand met HBO.
Ik las dit en de lopi kuwak spoot bijna m'n neus uit. Bijna een nieuw zijden tafelkleed met gouden inleg moeten kopen!Nee zeker niet, want zij zitten champagne te tetteren terwijl wij boerenkool door een rietje proberen te zuigen. Laat me niet lachen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.