Volkswagen
Golf 7.5 R-line
1.5 TSI 150pk 7DSG
'T is bij mij meer kraken alsof 'ie van hout gemaakt is
Ik zag onder je bericht staan Polo 6R 110pk dus vandaar dat ik er vanuit ging dat je een 6R had. Op een 6C kan het wel.
Loopt je temp ook sporadisch op? Dan is wss he waterpomp aan het eind, zag ergens een foto dat de schoepen zelfs verrot waren gegaan.
En wat is je 'kleine vraag' dan?Gisteren avond was ik aan het rijden. Versnelling zat in de 3. Was bijna bij een rotonde en wil terugschakelen naar de 2e versnelling.
Echter hoorde ik een rammelende geluid alsof ik de koppeling half ik trap en dan wil schakelen. Hij ging moeilijk in de 2e ik moest even ietsjes meer kracht geven. Met de overige versnellingen doet hij dit niet. Echt wanneer ik in ze 2 wil zetten hoor ik een gekraak..
Oh zeg dat danof dit aan z'n synchromesh ligt natuurlijk
Ik merk er zelf dus helemaal niets van. Als ik de foutcode wegschrijf blijft die ook weg. Om de zo veel tijd komt die weer eens naar voren.oopt je temp ook sporadisch op? Dan is wss he waterpomp aan het eind, zag ergens een foto dat de schoepen zelfs verrot waren gegaan.
Voor de regeneratie van het roetfilterMisschien is het hier al eens eerder gevraagd, maar waarom adviseert VAGTechniek de EGR niet uit te schakelen (bij auto's vanaf bouwjaar 2010) in tegenstelling tot de meeste mensen die het wel adviseren om het uit te schakelen?
Linkje waar ik dit las: https://www.vagtechniek.nl/chiptuning/volkswagen/polo/6c/1.4+tdi+cr+75pk/
En wat is je 'kleine vraag' dan?
Ik merk er zelf dus helemaal niets van. Als ik de foutcode wegschrijf blijft die ook weg. Om de zo veel tijd komt die weer eens naar voren.
Laat maarAls je ff helder nadenkt kan je toch weten wat mijn vraag is blijkbaar post ik dit hier of wellicht iemand weet wat het kan zijn
Yes maar waarom zeggen dan veel mensen dat ze het wel zouden uitschakelen?Voor de regeneratie van het roetfilter
omdat die dingen nog wel 'eens' stuk gaanYes maar waarom zeggen dan veel mensen dat ze het wel zouden uitschakelen?
Gele lakstift kopen? Of een nieuwe plaatVriend van mij heeft vanmiddag zijn luxe kentekenplaten binnen gekregen, tijdens het monteren beschadigd hij het geel van zijn kentekenplaat. Heeft iemand misschien tips of tricks om dit eventueel bij te werken?
Of een doekje erover?Gele lakstift kopen? Of een nieuwe plaat
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.