Hoe lang doen jullie er ongeveer mee dan?
Ik ook ongeveer 20k met nog 3.7mm op de ''slechtste'' band.
Audi
A6 4K Avant
40TFSI
Hoe lang doen jullie er ongeveer mee dan?
Geef je wel genoeg gas?Ik 40k, nog zo goed als nieuw
Ook geen last van gehad deze winter, ik reed rond op all seasons van maxxis, was een prima bandje. It does the job, michelin cross climates zijn wel beter. Echter wou ik niet zoveel geld uit gaan geven aan all seasons die er alleen voor mij in de winter onder zitten.Ik las wat mensen die klaagde over geluid van vierseizoenenbanden, dat valt wel mee dus?
Gewoon woon-werkverkeer, gebruik veel cruise control, niks bijzonders verderwat voor ritten maak je zoal. is denk ik naast de rijstijl ook een relevante vraag qua slijtage
Zal wel 19mm zijn want 20 is nooit geleverd iircHeeft iemand een idee wat de diameter van de stabilisatorstang van een '13 BlueGT is?
Alvast bedankt!
[Edit] Schuifmaat geleend en de diameter is 20mm.
Ik was 70 kwijt.Wat is een normale prijs om je middendemper te vervangen voor een rvs pijp?
Dat vind ik nog goedkoop, mooie deal! Veelal zie je het tussen de 100 en 120 euro liggen.Ik was 70 kwijt.
90% snelweg. Ik rijd tevens met 3.0 bar rondom, weet niet of dit nog van invloed is.Nee, ik bedoelde eigenlijk @Daantje050 . Die heeft verbazingwekkend weinig slijtage. Vermogen zal ook wel een rol spelen
Toch definitief 20mmZal wel 19mm zijn want 20 is nooit geleverd iirc
Ben Nederlander he, altijd goedkoopste adresje vinden.Dat vind ik nog goedkoop, mooie deal! Veelal zie je het tussen de 100 en 120 euro liggen.
Misschien een open deur maar je hebt je schakelaar wel op 'auto' staan?Blijft er bij meerdere forumleden, die een automatische lichtschakelaar met bluetooth functie in bezit hebben, het dimlicht ook uitgeschakeld bij de ch/lh functie? deze functie heb ik in de app wel ingeschakeld, maar als het donker is zie ik deze niet oplichten.
Edit: het gaat om een Warriorsarrow schakelaar
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.