Super man het is gelukt!!!Kun je hier iets mee?
Appeltje eitje,waar zo'n forum al niet goed voor is bedankt FFA!!!
Volkswagen
Polo AW
1.0 tsi 95 pk na J&D 150 pk en 250nm
Super man het is gelukt!!!Kun je hier iets mee?
Ik las dat een oliefilter alle metaaldeeltjes filteren boven een bepaalde grootte, alle kleinere partikels gaan hier dus gewoon doorheen. Maar dan blijft de vraag natuurlijk over in hoeverre deze kleine partikels "schade" aanrichten. En dan heb je ook nog het feit dat de meeste metalen die door slijtage loskomen nieteens magnetisch zijn. Dusja zal wel broodje gebakken lucht zijn, maar voor die paar euro altijd leuk om te proberen denk ikin principe doet je oliefilter hetzelfde, ongewenste (metaal) deeltjes afvangen
Je zou kunnen kijken of je een DAB antenne aansluiting aan de achterkant hebtMisschien een domme vraag, maar hoe kom ik erachter of mijn vw polo dab+ compatibel is?
Heb gekeken en niks gevonden, en dacht toen ook dat als er een DAB mogelijkheid was het ook ergens in de infotainment systeem zou moeten worden aangegeven (toch?). Dus blijkbaar heeft mijn module geen dab+ helaas.Je zou kunnen kijken of je een DAB antenne aansluiting aan de achterkant hebt
Lijkt mij als je radio DAB+ heeft, deze ook gewoon werkt. Hoezo zou volkswagen een radio monteren met DAB en dit verstoppen en niet activeren?Heb gekeken en niks gevonden, en dacht toen ook dat als er een DAB mogelijkheid was het ook ergens in de infotainment systeem zou moeten worden aangegeven (toch?). Dus blijkbaar heeft mijn module geen dab+ helaas.
Had ik op mijn Scirocco, moest enkel DAB anetenne inpluggen, met vcds vrijschakelen en werkte. Radio af fabriek was eentje met DAB maar 1e eigenaar had die optie niet genomen waardoor DAB gedactiveerd stond in de radio & de antenne miste.Lijkt mij als je radio DAB+ heeft, deze ook gewoon werkt. Hoezo zou volkswagen een radio monteren met DAB en dit verstoppen en niet activeren?
Aardig gekHad ik op mijn Scirocco, moest enkel DAB anetenne inpluggen, met vcds vrijschakelen en werkte. Radio af fabriek was eentje met DAB maar 1e eigenaar had die optie niet genomen waardoor DAB gedactiveerd stond in de radio & de antenne miste.
Ik zie dat ook met oudere caddy's, vooral auto's van rond 2009-2010 bouwjaar. Maar het is eerder uitzondering dan hoe het normaal is, dus zou er niet van uit gaan.Had ik op mijn Scirocco, moest enkel DAB anetenne inpluggen, met vcds vrijschakelen en werkte. Radio af fabriek was eentje met DAB maar 1e eigenaar had die optie niet genomen waardoor DAB gedactiveerd stond in de radio & de antenne miste.
Bedoel je de originele led units uit andere VW modellen? Nooit geplaatst in polo die dingen.Heeft iemand de onderdeelnummers van de lampjes onder je zonnekleppen in het zwart?
Nee, die in de hemel zitten en pas de zien zijn als je je zonneklep naar beneden doet. Ik bedoel niet die lampjes die in de spiegels zelf zitten.Bedoel je de originele led units uit andere VW modellen? Nooit geplaatst in polo die dingen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.