Bij mij zijn de keerringen in ieder wel vervangen. Al zweet, lekt de mijne wel redelijk op t distributiekapje, dat wordt volgende week gefixt.
Verkeerde montage waardoor deze beschadigd.Mooi dat dat geregeld word. Ik ga er vanuit dat er iets bij mijn Polo niet goed is gegaan aangezien
het garantiewerk betreft. Waarschijnlijk de krukaskeerring niet vervangen...
Verkeerde montage waardoor deze beschadigd.
Zo een keerring heeft maar weinig nodig om kapot te gaan.
Garantie dus prima toch
@HoMi
Om bij de ketting te komen moet je een afdek kap weg halen, dit is een aluminium kap.
Hier zit ook de krukas keerring in, de kap valt als ware over de krukas heen.
Ik weet niet precies wat er tegenwoordig in de vervangings sets zit, maar ongeveer 5 jaar geleden zat hier een nieuwe keerring bij.
De oude keerring moest je er uit tikken en nieuwe monteren.
Vervolgens schuif je de kap in vrij kleine ruimte weer terug over de poelie.
Als die iets schuin gaat kan de keerring al lek zijn.
Inderdaad, wanneer je niet tevoren hebt aangegeven dit niet te willenHeb daar volgens mij ook mijn zomerbanden besteld, inderdaad een beetje kut met DHL, zie zetten je pakketten soms zomaar voor je deur als er niemand thuis is
Kun je hier iets mee?Iemand in omgeving Arnhem die me kan helpen met melding olie en service resetten bij Polo AW 2018 met ai display?
Thnx,
Gr, Fred.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.