David97
Premium lid
Volgens de website van Osram deze ^
Bedankt voor je snelle reactie! Echter was de klantenservice net ietsje sneller.

Dus mocht je op zoek zijn voor een adapter voor H7 LED lampen, zie deze post, of de post hierboven!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens de website van Osram deze ^
Ik ben op zoek naar twee gasveren voor mijn moterkap, krijg het alleen niet zo snel gevonden. Iemand die een linkje heeft? Voor de volkswagen polo AW als het uitvoering specifiek is. Dacht ergens gelezen te hebben dat het eigenlijk universeel is.
Grotere unit kopen met incl frame, uitzagen/knippen en plaatsen.Weet iemand, of het een simpele klus is om de binnenverlichting van de 3 deurs om te bouwen naar zo een blokje met meerdere lampjes zoals de 5 deurs die heeft?
Ik heb maar liefst 1 lampje, waar je niks mee ziet in de t donker en achter al helemaal niet.
Ik ga morgen die er even uithalen en kijken, maar zagen/knippen, heb ik geen bevestingen nodig als ik de grotere unit wil plaatsen? Of blijft dat wel zitten?Grotere unit kopen met incl frame, uitzagen/knippen en plaatsen.
Volgens mij is de stekker gelijk.
Als 't gaat om een 6R/6C kan je de grotere units van 9N/9N3 ook gebruiken.
Achter is unitje kopen incl frame en juiste stekkers doorverbinden met de unit voorin.
Dacht bruin, rood/bruin, zwart/bruin
Uitmeten, knippen en plaatsen.
Edit
Vergeet de blindkap niet waar in sommige wagens de ultrasensoor sensoren inzitten.
Hoort bij voorste frame.
Zonder 't rooster heb je nodig.
(ik weet alleen niet of de simpele hemel geschikt is)
Er zitten sowieso 2 ventilatie flappen onder je slot bij de kont van je auto, die kan je horen.Ik merkte vandaag bij het vervoeren van spullen, dat er redelijk wat afrol/wind geluid vanachter komt als de banken plat liggen. Is er iemand die al toevallig aan de slag is gegaan met isolatie materiaal of die suggesties heeft om te kunnen proberen?
Ik heb destijds m’n kofferbak en reservewiel bak ontdreunt, dat gaf (voor mijn gehoor in ieder geval) veel meer en meer stilte in de auto.Ik merkte vandaag bij het vervoeren van spullen, dat er redelijk wat afrol/wind geluid vanachter komt als de banken plat liggen. Is er iemand die al toevallig aan de slag is gegaan met isolatie materiaal of die suggesties heeft om te kunnen proberen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.