Zijn inderdaad niet beschikbaar in Nederland.Ik weet dat bij Google Maps wel de max. snelheid word getoond. Zie net in instellingen van kaarten dat dit alleen word getoond indien beschikbaar.
Tesla
Model 3 Highland
AWD 498pk
Zijn inderdaad niet beschikbaar in Nederland.Ik weet dat bij Google Maps wel de max. snelheid word getoond. Zie net in instellingen van kaarten dat dit alleen word getoond indien beschikbaar.
Ja, klopt bij maps wel, alleen ik vind de interface van ios kaarten fijner.Ik weet dat bij Google Maps wel de max. snelheid word getoond. Zie net in instellingen van kaarten dat dit alleen word getoond indien beschikbaar.
Dat is wel slecht.Zijn inderdaad niet beschikbaar in Nederland.
de vorige eigenaar heeft veel geknoeid met Polo..Dat is een ampere meter die helpt bij het management van je accu.
ik kan ECU startblokkering vrij programmeren,,lukt niet met iedere ecu,, als je een foto van ECU kan plaatsen ( merk en onderdelen nummers moeten zichtbaar zijn ) kan ik je met zekerheid vertellen of het kan..KM stand aanpassen gaat het vaak via EOBD plug met de juiste tool,,soms moet je teller uit elkaar halen en chip desolderen --> lezen-->software bewerken--naar chip terug schrijven wel veel werkHeeft iemand hier ervaring met het immobiliseren van een ECU? Ik wil graag een teller met MFD in mijn Polo, en blijkbaar kun je met een geïmmobiliseerde ECU iedere "geschikte" teller in je Polo gebruiken. Is het veel werk om een teller op de juiste kilometers in te stellen?
bedankt iichel,, vandaag is mijn bestelling binnen, en ze waren inderdaad plug&playDat zou plug en play moeten zijn
Op veel kaarten of apps is de max. snelheid niet altijd up to date, altijd zelf op de borden letten.Ja, klopt bij maps wel, alleen ik vind de interface van ios kaarten fijner.
Ja, dat staat dus ook bij mijn instellingen, maar het komt maar niet te voorschijn op geen enkele weg.
Soms wil je een indicatie, vooral als je op onbekende en drukke plekken rijdtOp veel kaarten of apps is de max. snelheid niet altijd up to date, altijd zelf op de borden letten.
In mijn ervaring geeft Google maps alleen de snelheden aan als ik een navigatie route op heb staan. Als er geen route staat staat er ook geen snelheidsmeter. Waze doet dit wel trouwens, snelheid tonen zonder dat je een navigatie aan heb staan.Soms wil je een indicatie, vooral als je op onbekende en drukke plekken rijdt
Soms wil je een indicatie, vooral als je op onbekende en drukke plekken rijdt
Ik gebruik altijd fitsmeister, niet per se voor de snelheid maar vooral voor de flitsers. Maar op flitsmeister heb je dus wel een snelheidsmeter zonder een route.In mijn ervaring geeft Google maps alleen de snelheden aan als ik een navigatie route op heb staan. Als er geen route staat staat er ook geen snelheidsmeter. Waze doet dit wel trouwens, snelheid tonen zonder dat je een navigatie aan heb staan.
Nee, je kan er alleen flitspalen op laden, die worden niet automatisch toegevoegd enkel handmatig kan je dat doen. Mobiele flitsers zullen niet zichtbaar zijn.is het mogelijk om flitspalen actueel/live te krijgen in de navigatie van VW?
Ik heb wel live informatie van files en dergelijke van de online diensten van VW, dat werkt op zich goed.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.