Nog niet maar wel geinterreseerd! hoe vind ik deze?
Volkswagen
AW GTI
2.0 TSI 200PK | Too be tuned....
Nog niet maar wel geinterreseerd! hoe vind ik deze?
Binnenkort wel!
En die dunne blauwe bij camera dan? Staat rear opAchteruitrijlicht om de camera open te klappen bij het achteruit schakelen?
Excuus, tijdje geleden alweer.En die dunne blauwe bij camera dan? Staat rear op
En is niet lang genoeg om naar radio te gaan.
Dat is te coderen als het nu niet aan staat. Bij de 6C is het byte 14 - bit 3 en 4 activeren. Er zit vast iemand bij je in de buurt die dit voor je kan coderen.Beste lezers,
Mijn Polo heeft (zoals veel andere Polo’s) verwarmbare buitenspiegels. Nu weet ik niet of de spiegels tegelijkertijd verwarmen samen met de achterruit als ik de knop voor achterruit verwarming aanzet. Wie kan mijn vraag beantwoorden, en wie kan dit eventueel coderen? (als het gecodeerd moet worden).
Ik hoor graag!
Omgeving Utrechtse Heuvelrug / Ede / Zeist iemand?Dat is te coderen als het nu niet aan staat. Bij de 6C is het byte 14 - bit 3 en 4 activeren. Er zit vast iemand bij je in de buurt die dit voor je kan coderen.
Volgens mij worden bij een Polo 6C de spiegels tegelijk met de achteruit verwarming verwarmd. Waarom denk je dat jouw spiegels niet verwarmd worden?Beste lezers,
Mijn Polo heeft (zoals veel andere Polo’s) verwarmbare buitenspiegels. Nu weet ik niet of de spiegels tegelijkertijd verwarmen samen met de achterruit als ik de knop voor achterruit verwarming aanzet. Wie kan mijn vraag beantwoorden, en wie kan dit eventueel coderen? (als het gecodeerd moet worden).
Ik hoor graag!
Volgens mijn ex partner doet mijn Polo dat niet. Maar ik zal het morgen ochtend vroeg even testen.Volgens mij worden bij een Polo 6C de spiegels tegelijk met de achteruit verwarming verwarmd. Waarom denk je dat jouw spiegels niet verwarmd worden?
Ja dat zou dus wel moeten idd. Ik heb het nog nooit getest maar het lijkt me sterk dat het samen gaat zonder het te coderen. In mijn Citigo ging het wel samen aan, is ook gecodeerd uiteindelijk.Tenzij je het aanzet met bv VCDS, zal het niet samen aan gaan maar moet je de buitenspiegels verwarmen met de draaiknop in de deur.
Ik heb het even getest en ze gaan niet tegelijkertijd aan. Kan iemand dit voor mij coderen? Ik ben bereid er voor te rijden. Graag wel omgeving Utrechtse Heuvelrug / Zeist / Ede en omgeving.Beste lezers,
Ik hoor graag!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.