Dat weet ik niet, maar anders bm parts proberen?Hallo, weet iemand of je de bagagevloer, middenarmsteun en hoedenplank nog nieuw kan bestellen bij de VW dealer en hoeveel dit +/- kost? (Belgie, Polo 6c driedeurs 2015)
Dat weet ik niet, maar anders bm parts proberen?Hallo, weet iemand of je de bagagevloer, middenarmsteun en hoedenplank nog nieuw kan bestellen bij de VW dealer en hoeveel dit +/- kost? (Belgie, Polo 6c driedeurs 2015)
Hoi,Hoi H11, ik zie dat je mijn tekst gekopieerd hebt en dat het vragen bij jou heeft opgewekt?
Ik geef aan dat het bij een 6R anders in het instructieboekje staat, volg deze instructies gewoon ook op.
Uiteraard ben ik wel benieuwd naar jouw eventuele mogelijkheden die ik geïmpliceerd zou hebben?
Volgens mij moet het allemaal niet zo moeilijk zijn, zorg dat je oliepeil altijd precies tussen de min en de max staat (warm of koud) en het is allemaal oke.
Als je het ff niet meer weet, pak het boekje en lees hem even door. Is soms best verhelderend
Verwacht geen romantische actie triller
Onderdeel nrs: laadvloer 6R0858855B, armsteun 6R0864207, hoedenplank 6R6867769B.Hallo, weet iemand of je de bagagevloer, middenarmsteun en hoedenplank nog nieuw kan bestellen bij de VW dealer en hoeveel dit +/- kost? (Belgie, Polo 6c driedeurs 2015)
Zet ze tekoop.Ik zit er over na te denken om mijn ABT verlagingsveren weer om te wisselen naar origineel. Hebben er ongeveer 50k km onder gezeten. Zou daar 2e hands nog beetje interesse voor zijn?
1.2 12v heeft ook een ketting, en rijdt vele malen minder goed dan een tsi.Goedenacht! Ik ben een kennis aan een nieuwe auto aan het helpen. Toen viel de keus op een Polo (hoe kan het ook anders). Ik ben een Polo tegengekomen, een 1.2-12V. Een Duitse import uit 2010. Zijn er nog punten waar wij op moeten letten bij deze auto? Het is geen TSI dus ik gok geen problemen met de distributieketting.
Ik hoor graag!
1.2 12V uit 2010 realiseer je wel dat die niet vooruit te branden is, als je dat geen probleem vindt, prima. Als het een import auto is, moet er naar mijn mening een kloppende KM registratie uit Duitsland bij zitten, zo niet dan zou ik er voorbij lopen.Goedenacht! Ik ben een kennis aan een nieuwe auto aan het helpen. Toen viel de keus op een Polo (hoe kan het ook anders). Ik ben een Polo tegengekomen, een 1.2-12V. Een Duitse import uit 2010. Zijn er nog punten waar wij op moeten letten bij deze auto? Het is geen TSI dus ik gok geen problemen met de distributieketting.
Ik hoor graag!
Ik had de 1.0 MPI in m’n Citigo Sport, 75pk en hij was echt best rap!hij is langzaam, ja, maar best wel betrouwbaar. de 1.0 mpi is net zo langzaam overigens
@joosspekloosKlopt maar jouw citigo (en mijn up) zijn nog geen 800kg droog terwijl de polo bijna 200 kg zwaarder is. En dat merk je!
ah ok, dacht dat je een TSI had.ik heb geen idee, ik heb maar een MPI motor, geen TSI
Ja, daar heb je wel gelijk in ja.Klopt maar jouw citigo (en mijn up) zijn nog geen 800kg droog terwijl de polo bijna 200 kg zwaarder is. En dat merk je!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.