Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
U gaat door voor de koelkast..3 lege zitplaatsen op de achterbank misschien ?
Indien één of meer rood, iemand op de achterbank zonder de gordel om.
Een goede dag
Ik heb een vraag ik heb sinds een week mijn polo 1.0tsi 2021.
Nu als ik mijn motor start krijg ik in het display 3 stoelen te zien (zie foto) mijn vraag is nu wat betekent dit
Ik zie er elke ochtend 2.Een goede dag
Ik heb een vraag ik heb sinds een week mijn polo 1.0tsi 2021.
Nu als ik mijn motor start krijg ik in het display 3 stoelen te zien (zie foto) mijn vraag is nu wat betekent dit
Iemand? Heb ook nog 2 andere functies die ik graag gecodeerd willen hebben. Ik hoor wederom graag.Ik heb het even getest en ze gaan niet tegelijkertijd aan. Kan iemand dit voor mij coderen? Ik ben bereid er voor te rijden. Graag wel omgeving Utrechtse Heuvelrug / Zeist / Ede en omgeving.
Ik hoor graag!
Ik denk dat amersfoort dichbij genoeg is.Iemand? Heb ook nog 2 andere functies die ik graag gecodeerd willen hebben. Ik hoor wederom graag.
Ik zou eens informatie vragen bij @AnteraBinnenkort wil ik een velgenreparatie uit laten voeren, en gezien mn schokdempers achter niet meer goed zijn, wil ik de cup ook wat verlagen. Wat zijn de aanraders? Is verlagen op basis van veren goed te doen of echt een schroefset. De kans dat ik de schroefset zelf ga stellen is heel klein, dus daarom neig ik naar veren en bijbehorende dempers.
Ik weet dat bij Google Maps wel de max. snelheid word getoond. Zie net in instellingen van kaarten dat dit alleen word getoond indien beschikbaar.Weet iemand hoe ik de maximumsnelheid op kaarten van de iPhone kan zien? Deze staat aan in de instellingen, maar tijdens het navigeren geeft hij geen max snelheid oid aan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.