Gewoon ff naar je dealer bellen. Als ik ze vandaag bestel voor 16:00 kan ik ze morgen ophalen.
Ja tuurlijk. en die ik zoek kan ik daar niet vinden. Alleen een van Dejavucars alleen die is niet op voorraad.
Regio Nijmegen, voor het zakje koffie zou ik het doen heheIs er iemand op dit forum die in de omgeving Apeldoorn of Hilversum de foutcode van mijn Polo kan resetten? Als dank uiteraard een vergoeding en als je van koffie houdt een vers door mij gebrand zakje koffie
Haha ik had al zo'n idee, vandaar het aanbodRegio Nijmegen, voor het zakje koffie zou ik het doen hehe
kan iemand dit voor mij bevestigen?
Bedankt voor je moeite! Het is inderdaad vrij lastig om ze te vinden. Ik ga morgen toch maar even de dealer contacteren.
Dit is tot nutoe het enige dat ik vinden kan
Als ik intoets 244 sek omrekenen naar euros kom ik uit op 19,86 leek mij wel redelijk dacht ikBedankt voor je moeite! Het is inderdaad vrij lastig om ze te vinden. Ik ga morgen toch maar even de dealer contacteren.
klopt valt reuze mee. ik ben alleen benieuwd wat ze nieuw kosten.Als ik intoets 244 sek omrekenen naar euros kom ik uit op 19,86 leek mij wel redelijk dacht ik
Ja dat begrijp ik! Misschien kan je bij burg onderdelen proberen? daar heb ik mijn voor en achter bumper ook weg plus alle grilletjes en noem maar op. misschien hebben hun wat op voorraad, ze hebben wel een whatsapp nummer.klopt valt reuze mee. ik ben alleen benieuwd wat ze nieuw kosten.
super ga ik dat doen! Bedankt voor het meedenkenJa dat begrijp ik! Misschien kan je bij burg onderdelen proberen? daar heb ik mijn voor en achter bumper ook weg plus alle grilletjes en noem maar op. misschien hebben hun wat op voorraad, ze hebben wel een whatsapp nummer.
Isgoed. Geen probleem!super ga ik dat doen! Bedankt voor het meedenken
Die van jou is ook gaaf geworden met de nieuwe bumpers en uitlaat.
Ah, Burg onderdelen wou ik ook mijn nieuwe bumper vandaan halen, hoe is je ervaring?Ja dat begrijp ik! Misschien kan je bij burg onderdelen proberen? daar heb ik mijn voor en achter bumper ook weg plus alle grilletjes en noem maar op. misschien hebben hun wat op voorraad, ze hebben wel een whatsapp nummer.
Iichel heeft wel een beetje gelijk het past niet allemaal even mooi en ik heb daardoor een scheurtje in de achterbumper links boven 2 cm onder het bevestigings punt. Het was een beetje prutsen maar ik ben toch blij met het eindresultaat! Alleen heel jammer van het scheurtje. Het spuitwerk is verder top.Ah, Burg onderdelen wou ik ook mijn nieuwe bumper vandaan halen, hoe is je ervaring?
Dan weet ik sneller of ik hem wil bestellen of niet!
nee daar hoort geen klipje, wel belangrijk dat aan de andere kant wel 1 in zit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.