Nee niet voor een 2 liter. Je hebt veel mooiere uitlaat systemen met beter geluid. Wel prijziger natuurlijk. Persoonlijk vind ik het zonde als je voor de goedkope variant gaat op een polo GTI. Als je het doet, doe het dan goed!
Heb je ondertussen al wat veranderd? Wil het zelf graag ookGoed om te horen en thanks voor het meedenken! Hopen dat rob nog actief is en wat beeldmateriaal heeft!
Hi Jordy, ben zelf ook bij brad geweest. Heb je 2018 model zonder OPF?Heb je ondertussen al wat veranderd? Wil het zelf graag ook
Ik kom uit de buurt van arnhem…… heb je een filmpje?Hi Jordy, ben zelf ook bij brad geweest. Heb je 2018 model zonder OPF?
Dan heb je met enkel middemper delete al echt wel een beter geluid.
Met de klep maakt hij gewoon echt ook herrie. Als je dan terugschakelt in sport dan klapt, ploft hij echt.
Persoonlijk vind ik het resultaat best goed, het mooie aan het klep systeeem is dat je kan kiezen voor de herrie.
Kom je uit de buurt van Rotterdam? Ik kom zelf uit Berkel anders kan je ook een keer komen luisteren, rijden we een rondje
Haha nee eigenlijk nog niet.... Komt omdat ik zelf vaak rij, mn vriendin heeft eerder is een filmpje gemaakt maar dat kwam niet goed uit qua geluidIk kom uit de buurt van arnhem…… heb je een filmpje?
Ik heb het ook bij Brad gedaan voor die €450,- overigensIk kom uit de buurt van arnhem…… heb je een filmpje?
Zou dit overigens goed zijn? Voor 650 kleppen en mid demper eruitIk heb het ook bij Brad gedaan voor die €450,- overigens
Klep en midden demper eruit is toch overal hetzelfde? Zou niet weten waar het prijsverschil in zou zitten, anders dan kwaliteit van het laswerk. maar dat vind ik bij Brad er niet per se slecht uit zien.Zou dit overigens goed zijn? Voor 650 kleppen en mid demper eruit
Home | ABC Helmond | Kleppen uitlaten | Sound generators | Complete sport uitlaten
ABC Helmond is er voor iedereen. Kies je voor een brute kleppen uitlaat of gewoon voor een dikke sportuitlaat?www.abc-helmond.nl
Goed duur resultaat als je een politiecontrole krijgt wel! Een cutout is niet hoe je het moet doen. Klep in einddemper is vele malen beter en onopvallend.
Niet helemaal onopvallend.Goed duur resultaat als je een politiecontrole krijgt wel! Een cutout is niet hoe je het moet doen. Klep in einddemper is vele malen beter en onopvallend.
Is het een Alischakelaar?Is dit een bekend probleem met deze schakelaren?
Externe regensensor of lichtsensor?Ik heb vandaag een Automatische schakelaar met een externe regensensor geplaatst in de auto. Deze heb ik netjes weggewerkt bij het dashboard links onder.
Nu heb ik het volgende probleem. Als ik de auto vergrendel/ontgrendel dan gaan de lampen heletijd aan en uit. De cyclus blijft zich herhalen.
Ook als ik de auto uitzet slaat de motor af.
De auto geeft ook de melding “no key” dat lijkt me in principe logisch?
Is dit een bekend probleem met deze schakelaren?
Sorry typfout! Licht sensor heb ik inderdaad ook.Externe regensensor of lichtsensor?
ik heb een lampschakelaar van ali maar die werkt naar behoren. Auto op slot met sleutel stadslampen 30 sec aan, auto met sleutel van slot stadslampen 30 sec aan. Er zijn 2 verschillende stekkers, een 15 polige stekker en een 17 polige stekker misschien heb je de verkeerde?
YesIs het een Alischakelaar?
Lampschakelaar eruit halen en de pinnen die in de stekker zit van de auto tellen en de pinnen tellen die in de schakelaar zit.Sorry typfout! Licht sensor heb ik inderdaad ook.
Waar kan ik het zien of het 15 polige is of 17?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.