Ah top ga ik dat morgen even doen bedankt!Lampschakelaar eruit halen en de pinnen die in de stekker zit van de auto tellen en de pinnen tellen die in de schakelaar zit.
Volkswagen
Polo BlueGT
1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering
Ah top ga ik dat morgen even doen bedankt!Lampschakelaar eruit halen en de pinnen die in de stekker zit van de auto tellen en de pinnen tellen die in de schakelaar zit.
Dit vind ik een heel normale reactie.Ook als ik de auto uitzet slaat de motor af.
Ik bedoel het als je de koppeling laat afslaan daar lijkt het op.Dit vind ik een heel normale reactie.
Start stop systeem?Ik bedoel het als je de koppeling laat afslaan daar lijkt het op.
Nope. Ik maak wel even een filmpje binnenkort.Start stop systeem?
Ja en nee.Even een klein vraagje is er daadwerkelijk verschil kwa benzine verbruik tussen eco mode en normale mode?
Jep! Alleen dan voor een klap meer geld
Toen ik de GTI kocht had ik ook voor de A1 gekeken. Bij de vorige generatie met de 6c en A1 vond ik daar merkbaar een verschil tussen zitten. A1 voelde volwassener aan dan de Polo. Dat had ik totaal niet bij deze generatie. De A1 was 5k duurder en voelde minder ‘speciaal’ aan omdat het een normale uitvoering is ipv toch de begeerlijke 3 letters. Het uiterlijk moet je dus echt meer liggen dan die van de Polo want die 3k ga je nergens in het interieur vinden of aan het weggedrag. Ik vind mijn pano-dakje toch wel heel erg lekker. Zomers open rijden en in de winter wat meer licht in je autoScheelt 3K tussen een GTI AW en een Audi 40 TSFI S-Line. Beide full options en uit 2019...
Alleen kun je bij de Audi geen pano krijgen.
Als je op de snelweg rijdt in ECO tot 130kmh en je laat je gas los dan rolt hij uit met minder weerstand, het zelfde geld voor N wegen. Als je daar richting kruispunten files, afslagen een beetje rekening meehoud kan je onder de 7L op 100km komen. Wil je ff gasgeven pookje tikkie terug en je zit in S.Even een klein vraagje is er daadwerkelijk verschil kwa benzine verbruik tussen eco mode en normale mode?
Toen ik de GTI kocht had ik ook voor de A1 gekeken. Bij de vorige generatie met de 6c en A1 vond ik daar merkbaar een verschil tussen zitten. A1 voelde volwassener aan dan de Polo. Dat had ik totaal niet bij deze generatie. De A1 was 5k duurder en voelde minder ‘speciaal’ aan omdat het een normale uitvoering is ipv toch de begeerlijke 3 letters. Het uiterlijk moet je dus echt meer liggen dan die van de Polo want die 3k ga je nergens in het interieur vinden of aan het weggedrag. Ik vind mijn pano-dakje toch wel heel erg lekker. Zomers open rijden en in de winter wat meer licht in je auto
Toen ik de GTI kocht had ik ook voor de A1 gekeken. Bij de vorige generatie met de 6c en A1 vond ik daar merkbaar een verschil tussen zitten. A1 voelde volwassener aan dan de Polo. Dat had ik totaal niet bij deze generatie. De A1 was 5k duurder en voelde minder ‘speciaal’ aan omdat het een normale uitvoering is ipv toch de begeerlijke 3 letters. Het uiterlijk moet je dus echt meer liggen dan die van de Polo want die 3k ga je nergens in het interieur vinden of aan het weggedrag. Ik vind mijn pano-dakje toch wel heel erg lekker. Zomers open rijden en in de winter wat meer licht in je auto
Bij Volkswagen krijg je een GTI voor het geld. Dat vind ik toch wat begeerlijker dan een 40 tfsi wat een ‘normale’ uitvoering is. Ik krijg geen warme gevoelens als ik 40 tfsi lees en bij GTI heb ik dat gevoel wel. Het is iets persoonlijks of je daar waarde aan hechtWat bedoel je met "omdat het een normale uitvoering is ipv toch de begeerlijke 3 letters". We hebben het toch over de 40 TFSI S-Line neem ik aan ?
Waarom zou je de pinnen tellen? Je hebt de sensor aangesloten dus hij past. Als je de verkeerde had besteld had hij met geen mogelijkheid gepast, zijn 2 totaal andere aansluitingen.Ah top ga ik dat morgen even doen bedankt!
Bij Volkswagen krijg je een GTI voor het geld. Dat vind ik toch wat begeerlijker dan een 40 tfsi wat een ‘normale’ uitvoering is. Ik krijg geen warme gevoelens als ik 40 tfsi lees en bij GTI heb ik dat gevoel wel. Het is iets persoonlijks of je daar waarde aan hecht
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.