Ik vind het een rare conclusie....in het boekje zal het waarschijnlijk sws niet staan.
G12+ en ++ meng ik door elkaar.
Nu ik onderdelen wil bestellen zie ik g13 amper duurder. Dacht dan pak ik die.
G12+ meng je met ++, kan ik begrijpen. Dat je vervolgens voor G13 kiest, omdat die amper duurder is, vind ik een vreemde reden. Er zit G12 in en dan zou ik bij G12 blijven. Gelukkig zijn we allemaal anders en maakt ieder zijn keuzes.Omdat?
Klopt, had gezien dat die duurzamer en milieuvriendelijker zou zijn, dus dacht waarom niet, maar ik ga denk ik indd bij g12 blijven.G12+ meng je met ++, kan ik begrijpen. Dat je vervolgens voor G13 kiest, omdat die amper duurder is, vind ik een vreemde reden. Er zit G12 in en dan zou ik bij G12 blijven. Gelukkig zijn we allemaal anders en maakt ieder zijn keuzes.
klasse 3 is dat, door te checken of je binnenin de auto sensors hebt, boven waar je bij een golf 7 je zonnebril kwijt kanWeet iemand wat voor alarmsysteem er op een Polo WRC gezet is fabriek af?
Ik dacht dat dit een simpele startonbreker was, maar laatst bij het laten zakken van de krik ging het alarm af. (auto op slot)
Dit lijkt verdacht veel op een hellingshoekdetectie systeem. Kan dit kloppen? Of hoe kan ik dit het beste controleren?
Ah ja... Zonder verder enige uitleg gooi je me zo wel in het diepe haha.Filelist: Volkswagen
VAG Flashfiles Informations - Version check of VAG ECUs - Update check for Audi, Seat, Skoda and Volkswagenvag-flashinfo.de
Top, dan ben ik eruit. Zal eens een auto-scan voor de beurt en daarna. Kijken of er nog wat verandert.in jouw scan is je SW nummer 0305, je hebt meestal ook nog twee lamp modules op adres D6 en D7. en je A5 module is ook onderdeel van je DLA.
Nee, is dat niet een vaste procedure tijdens een grote beurt? Dat is ook slap..tijdens de beurt gaan ze niks updaten tenzij je ze daarvoor opdracht geeft, en ze dat ook snappen
kuch kuch @VWPolo1.0 gewoon even bij iichel langs gaan, dan regelt hij alle gewenste updates voor je mét koffie erbij! En ik denk dat hij het goedkoper doet dan dat je het bij de dealer laat doen .tijdens de beurt gaan ze niks updaten tenzij je ze daarvoor opdracht geeft, en ze dat ook snappen
Leasebak he, dus het is all inclusive. Hoewel iedereen te spreken is over iichel denk ik niet dat ik het leasebedrijf overtuigd krijg dat een uistapje naar Best nodig iskuch kuch @VWPolo1.0 gewoon even bij iichel langs gaan, dan regelt hij alle gewenste updates voor je mét koffie erbij! En ik denk dat hij het goedkoper doet dan dat je het bij de dealer laat doen .
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.