Toch knap dat ze in België flinke wegenbelasting betalen, waar ze dat precies aan besteden is mij een raadsel
rarara, 5 regeringen en al die randdebielen die er rond werken he plus ons stijf koningshuis en aanverwanten.. die moeten ook leven he.Toch knap dat ze in België flinke wegenbelasting betalen, waar ze dat precies aan besteden is mij een raadsel
Die had ik ook gezien idd, beetje duur...Genuine New VW VOLKSWAGEN CAR OF THE YEAR 2010 WINDOW STICKER For Polo TDI TSI | eBay
You are looking at a Brand New 'CAR OF THE YEAR 2010' sticker suitable for the following Volkswagen Models. This 'CAR OF THE YEAR 2010' sticker is a Brand New Genuine Volkswagen Part in Volkswagen packaging. Please update your Ebay search page (customise display) to show postage costs of all...www.ebay.com
Flinke wegenbelasting?Toch knap dat ze in België flinke wegenbelasting betalen, waar ze dat precies aan besteden is mij een raadsel
Zit alles wel goed bij de ruitensproeier?Sinds een tijdje lekt mijn achterruit. Komt van bovenuit in het midden, dus denk eigenlijk dat het via het derde remlicht naar binnen komt.
Nu zit ik nog ruim in de garantie en is het dus geen probleem. (Gaan we na de vakantie weer achteraan)
Toch vroeg ik me af of dit vaker gebeurt bij AW Polo's?
Ik wil m'n auto niet meteen wegdoen zoals SoloPolo
Belgen betalen een schijntje aan “bijtelling” en volgens mij heeft bijna iedere Belg een leaseautoToch knap dat ze in België flinke wegenbelasting betalen, waar ze dat precies aan besteden is mij een raadsel
Dat is dus voor de garage om uit te zoeken onder garantieZit alles wel goed bij de ruitensproeier?
Meeste leaswagens hier zijn vooral bedrijfswagens, volledig firma wagen of als deel van het loonpakket. (Kijk maar op de parkings van de dealers, staat er vol van 2de hands)Belgen betalen een schijntje aan “bijtelling” en volgens mij heeft bijna iedere Belg een leaseauto
Ik bedoel het niet onaardig en ik hoop dat iemand je kan helpen, maar volgens mij heb je die vraag al eerder gesteld. Als een goede garage je al niet kan helpen.... Het was opgelost en nu is het dus weer terug?Mijn auto trekt weer flink naar rechts.
Uitgelijnd etc. Wie kan me een richting opsturen wat het kan zijn BVB!
Bedankt voor je reactie. Klopt het was opgelost door de banden te wisselen, maar nu is het weer terug.Ik bedoel het niet onaardig en ik hoop dat iemand je kan helpen, maar volgens mij heb je die vraag al eerder gesteld. Als een goede garage je al niet kan helpen.... Het was opgelost en nu is het dus weer terug?
Uitlijnen vreemd probleem.
Ik heb bij de apk de stuurkogel aan de binnenkant rechts vervangen. Auto liep al lichtjes naar rechts bij stuur loslaten. Auto uitgelijnd alles staat op 0 in het groen. Hij blijft naar rechts trekken. Weer terug geweest. Alles stond goed. Banden zijn licht gecupt alleen voor, achter nog...www.mypolo.nl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.