Ja hoor. Gewoon even goed, met beleid, trekken.Vraag kan de a stijl bekleding er makkelijk
af ik moet een dab+ antenne plaatsen heb een 6R van 2011
VW
Polo 6R
1.4 BlueGT DSG
Ja hoor. Gewoon even goed, met beleid, trekken.Vraag kan de a stijl bekleding er makkelijk
af ik moet een dab+ antenne plaatsen heb een 6R van 2011
vullen totdat je het gevoel hebt gekregen dat je denkt dat het misschien wel goed isVraagje, waarschijnlijk is mijn waterpomp aan het lekken. Dit is mij verteld toen de Polo een grote beurt heeft gekregen.
Nu moet ik regelmatig koelvloeistof bij vullen. Tot waar moet ik 'm bijvullen? (Bij een koude motor) Tot hij weer in max staat, tot hij op het min staat of er tussen in? Ik hoor graag
Hartelijk dank voor reactieJa hoor. Gewoon even goed, met beleid, trekken.
Hartelijk dank voor reactieAls je geen gordijnairbags hebt kan je hem er volgens mij zo afklikken.
Rubber wat aan de kant en je kan eronder komen met je vingers of een tooltje
Edit: reactie van @FFA gemist
Precies niet wat ik vroeg, haha. Hij staat nu op de max. Volgens pa lief niet goed...vullen totdat je het gevoel hebt gekregen dat je denkt dat het misschien wel goed is
Vullen tot max is prima.Precies niet wat ik vroeg, haha. Hij staat nu op de max. Volgens pa lief niet goed...
Sowieso heeft het expansievat een overdrukventiel in de dop die een teveel aan vloeistof eruit gooitPrecies niet wat ik vroeg, haha. Hij staat nu op de max. Volgens pa lief niet goed...
beunIs dit makkelijk te doen met een dongle, zoals 'vroeger' met een bluetooth adapter in je aux?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.