Aandrijfas naar links voor...?Ja dat vind ik ook terug op internet. Echter, soms lees ik dat de sensor zich bevind op de aandrijfas en de andere keer inderdaad links voor.
Volkswagen, Audi
Polo 9N3 1.4, A4B8 2.0 TDI
.
Aandrijfas naar links voor...?Ja dat vind ik ook terug op internet. Echter, soms lees ik dat de sensor zich bevind op de aandrijfas en de andere keer inderdaad links voor.
Ook welkom op het forum .Aandrijfas naar links voor...?
Eerder ERWIN?neem aan in ELSAWIN, geen idee of ik die nog op de laptop heb staan.
Ik verwacht dat de dealer deze gewoon op voorraad heeft liggen.In een poging om het kraftstofffilter (brandstoffilter) te vervangen heb ik de C-clipjes van de brandstofleidingen gesloopt.
Ik kan niet uitsluiten dat het enigszins hardhandig gedaan is.
Het filter stampt nu uit 2013, dus het werd hoogtijd dat het vervangen werd. Tevens zijn de clipjes ook uit dit jaartal, dus erg broos.
Nu zijn ze alle 3 kapot gegaan, fijn! (eentje leek al vervangen)
Daarom mijn vraag of iemand weet waar je deze clipjes het beste kan bestellen?
Ik ben zelf op dit uitgekomen, maar weet niet of dit zal werken:
20 stuks Auto Brandstoffilter Slangen Connector Sl...
20 stuks Auto Brandstoffilter Slangen Connector Sluiting Clip Voor Skoda Octavia V W Bora forJetta Plastic Auto Clipswww.grandado.com
Daarnaast heeft de auto een APK-afspraak volgende week woensdag, dus bij voorkeur komen de clipjes uit NL zodat ik ze z.s.m. binnen heb.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik hoop het! Het lijkt erop dat het een 'Dorman 800-027' clip is, die nergens te krijgen is in NL.das toch gewoon een standaard standaard veerclip 15mm of zo? kosten een euro per stuk bij de dealert
Werkt nog steeds niet heel raar….Je moet dan het knopje om de spiegels te verstellen in de R positie hebben staan. Als het dan nog niet werkt, even de spiegel vanuit de R positie naar onder verstellen, even vasthouden, en weer terug naar 0, en dan weer naar R om te kijken wat hij doet. Als het op jouw Polo werkt tenminste, bij mijn Polo 6C niet.
Reactie van EBC:6c gti leidingen zijn gelijk aan 6r wrc, voor. Achter niet. Wrc leidingen officieel zijn een cm of anderhalf langer. Past overigens wel.
Brand er wel een lichtje in als je andere verlichting brandt?
Reactie van de dealert:das toch gewoon een standaard standaard veerclip 15mm of zo? kosten een euro per stuk bij de dealert
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.