Dus deze zet zou technisch gezien moeten passen? De 6c GTi: https://ebcbrakesdirect.com/automotive-brake-lines-bla2075-4l6c gti leidingen zijn gelijk aan 6r wrc... ...Past overigens wel.
Dus deze zet zou technisch gezien moeten passen? De 6c GTi: https://ebcbrakesdirect.com/automotive-brake-lines-bla2075-4l6c gti leidingen zijn gelijk aan 6r wrc... ...Past overigens wel.
Over een olie temperatuur van 95+ graden zou ik mij geen zorgen maken. Ik heb in Spanje in de bergen uren gereden met een olie temperatuur tussen de 105 en 120 graden. Niets aan de hand verder. Af en toe weer rustig aan rijden dan loopt de temperatuur weer terug naar 100 graden.Is er iemand op het forum die een olie koeler op zijn/haar Polo 5 (6r, 6c) heeft gemonteerd?
Ik merk dat de olie erg snel warm wordt, bij 2 á 3 keer sterk optrekken al.
Binnenkort wil ik naar de Nordschleife (Nürburgring) waardoor ik de auto goed wil voorbereiden.
Door Misha Charoudin zijn video's te bekijken, weet ik dat mijn auto na een halve ronde al op 95+ graad celsius zal zitten. Niet goed!
Hel performance verkoopt een kit voor de WRC, maar ik vraag me af hoe, en waar dit het beste gemonteerd kan worden.
Daarom de vraag of iemand anders dit al gedaan heeft en wellicht een foto heeft.
Je moet dan het knopje om de spiegels te verstellen in de R positie hebben staan. Als het dan nog niet werkt, even de spiegel vanuit de R positie naar onder verstellen, even vasthouden, en weer terug naar 0, en dan weer naar R om te kijken wat hij doet. Als het op jouw Polo werkt tenminste, bij mijn Polo 6C niet.Kan iemand mij helpen? In het begin als ik achteruit reed gingen de spiegels automatisch naar beneden maar nu blijven de spiegels in positie staan en draaien ze niet automatisch naar de grond, weet iemand hoe dit kan? Ik heb een polo 2.0
Bedankt ik ga het proberenJe moet dan het knopje om de spiegels te verstellen in de R positie hebben staan. Als het dan nog niet werkt, even de spiegel vanuit de R positie naar onder verstellen, even vasthouden, en weer terug naar 0, en dan weer naar R om te kijken wat hij doet. Als het op jouw Polo werkt tenminste, bij mijn Polo 6C niet.
Is BAR-TEK beter dan HAL Performance?Beter gewoon bij een fatsoenlijke verkoper halen? https://www.bar-tek-tuning.com/2-0l-tfsi-oil-cooler-oilcooler
Kan iemand mij helpen? In het begin als ik achteruit reed gingen de spiegels automatisch naar beneden maar nu blijven de spiegels in positie staan en draaien ze niet automatisch naar de grond, weet iemand hoe dit kan? Ik heb een polo 2.0
Ja dat vind ik ook terug op internet. Echter, soms lees ik dat de sensor zich bevind op de aandrijfas en de andere keer inderdaad links voor.het kan de sensor links voor zijn (G22). Snelheidsensor
Kreeg ik niet gevonden maar ik neem dat ze wel ergens online staan. Maar waar?Staan er geen draadschema's online?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.