Haha helaas wel! Jong en dom zoals ze zeggen.Heb je in de 2.0 tsi scirocco action olie gedaan
Oef jongen, je hebt wel ballen. Action olie in een Scirocco!Haha helaas wel! Jong en dom zoals ze zeggen.
Uiteindelijk is de auto weggedaan omdat de onderhoudshistorie niet klopte en er vage problemen kwamen .
Oef jongen, je hebt wel ballen. Action olie in een Scirocco!
Correct, omlaag en 10sec vasthouden, daarna omhoog 10sec vasthouden daarna werkt de automatische functie weer.Qua ramen moet je alleen even open en dicht doen en de knoppen vasthouden voor 10 seconden of iets dergelijks. Dan werken ze weer. Rest durf ik niet te zeggen
Exact aantal seconden weet ik niet. Maar dat was bij mijn 6r wel de truck in ieder geval. Ik hoop dat het werkt!Dat is gek, heb ik dus al gedaan aan de hand van een video maar eentje blijft 'dom' doen.
Dan moet ik zeggen dat ik het 5 sec vast hield, dus 10 sec kan ik nog proberen. Thanks!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.