Dat was wel het idee haha. Ik ga ze niet in huis ophangen aan het plafondDie heb ik, maar ik ben wel heel benieuwd of jij dan jouw lampen wilt verkopen
Interesse?
Volkswagen
Golf MK7
1.4 TSI 140PK CHPA | VCDS HEX-V2 PRO
Dat was wel het idee haha. Ik ga ze niet in huis ophangen aan het plafondDie heb ik, maar ik ben wel heel benieuwd of jij dan jouw lampen wilt verkopen
Polo 9N3 heeft geen klapspiegels.Raammotor vervangen voor de originele en testen, omdat je nu inklapbare spiegels hebt toch? Zoiets las ik op FB.
Ja had rondom elektrische ramen alleen de spiegels handmatig en de deuren heb ik dus compleet omgezet met elek spiegels ik heb de sloper zelf staan wil ook graag contactslot ivm dat die 3 sleutels heeft mits het mogelijk isPolo 9N3 heeft geen klapspiegels.
@Pascal Crijns
Wat doen de ramen niet?
Krijgen ze wel stroom?
Pinnen en kabels nagezien in de deurbalg?
Staat je BCM goed gecodeerd?
Had je al elektrische raambediening?
Dan hou ik daar rekening mee. Zolang die start start ie.Daar kan het zeker aan liggen
Persoonlijk zou ik wel de accu vervangen voordat je stil komt te staan, of in ieder geval altijd startkabels meenemenDan hou ik daar rekening mee. Zolang die start start ie.
Hopelijk gaat ie dood in de winter
Ja, de verlichting doet normaal en de accu houd het verbazend lang vol, als die op contact staat, maar als ik soms op de snelweg rij en ik maak een flauwe bocht, kan ik letterlijk de verlichting zwakker zien worden.Persoonlijk zou ik wel de accu vervangen voordat je stil komt te staan, of in ieder geval altijd startkabels meenemen
Trouwens: doet je verlichting wel normaal als je contact aan hebt maar de motor uit?
Dan neig ik nog veel eerder naar een kapotte dynamo of spanningsregelaar
Ja, de verlichting doet normaal en de accu houd het verbazend lang vol, als die op contact staat, maar als ik soms op de snelweg rij en ik maak een flauwe bocht, kan ik letterlijk de verlichting zwakker zien worden.
Even meten van de plus op de dynamo naar de plus op de accu, voltmeter moet dan nul aangeven, ook even meten van de massa van de dynamo naar de massa van de accu. Moet ook nul volt zijn. Dan weet je dat je bekabeling goed is. De stuurbekrachtiging is elektrisch dus die trekt enorm altijd aan de dynamo.Ja, de verlichting doet normaal en de accu houd het verbazend lang vol, als die op contact staat, maar als ik soms op de snelweg rij en ik maak een flauwe bocht, kan ik letterlijk de verlichting zwakker zien worden.
Hallo allemaal,
Nog meer mensen last van Sahara zand of iets dergelijks op de auto?
Ik heb 'm zaterdag gewassen. De wagen gisteren voor het eerst weer van dichtbij bekeken en er mee gereden. Tot mijn grote schrik al weer een lekkere laag zand op de auto te zien....
Ik heb een glascoating erover gedaan bij mij, 1x afspuiten en met quick detailer erover, drogen en hij is weer schoon.Hallo allemaal,
Nog meer mensen last van Sahara zand of iets dergelijks op de auto?
Ik heb 'm zaterdag gewassen. De wagen gisteren voor het eerst weer van dichtbij bekeken en er mee gereden. Tot mijn grote schrik al weer een lekkere laag zand op de auto te zien....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.