Catalogus - EL - ieder jaar - 9 - onderaan zoeken op enkele kabels. Veel plezier
Het heeft geen nut als de auto altijd netjes op tijd onderhoud heeft gehad, dan kan het soms meer kwaad dan goed. Stel de auto is in het verleden een beetje verwaarloosd op het gebied van olie verversen dan kan het wel nut hebben om vervuiling los te krijgenWie heeft voor het olie verversen weleens een motorflush gedaan? Heeft het nut en is het preventief zinvol? Of is het af te raden bij bijv een auto met een hoge kmstand, dat er evt teveel vervuiling oid loskomt?
Ik hoor in de ochtend bij een koude start niet altijd maar af en toe een tikkend geluid stationair, maar zodra ik gas geef of weg rij ebt het weg binnen 100 meter. Iemand suggereerde dat een injectorcleaner/motorflush weleens wil helpen.Het heeft geen nut als de auto altijd netjes op tijd onderhoud heeft gehad, dan kan het soms meer kwaad dan goed. Stel de auto is in het verleden een beetje verwaarloosd op het gebied van olie verversen dan kan het wel nut hebben om vervuiling los te krijgen
Dat is denk ik niets geks. Hoe lang hoor je het geluid al?Ik hoor in de ochtend bij een koude start niet altijd maar af en toe een tikkend geluid stationair, maar zodra ik gas geef of weg rij ebt het weg binnen 100 meter. Iemand suggereerde dat een injectorcleaner/motorflush weleens wil helpen.
Auto zelf hou ik goed bij dus geen achterstallig onderhoud.
iets van een jaar, maar het doet zich echt sporadisch voor misschien van de koude starts 1 van de 10 keer.Dat is denk ik niets geks. Hoe lang hoor je het geluid al?
Wellicht dat het de distributie riem/ketting is. Als het geluid na een tijdje weer weg is zal het niets groots zijn.
Je kan het altijd navragen als je auto weer naar de garage gaat.denk al
iets van een jaar, maar het doet zich echt sporadisch voor misschien van de koude starts 1 van de 10 keer.
Ja inderdaad, weer een leuke uitdaging op de Vrijdag nachtWordt lastig want die led lampen hebben wel weinig toegang tot de lamp behuizing maar ik kan het proberen.
Sowieso heel apart dat in een watervaste behuizing wel een spin kan zitten
Je kunt natuurlijk ook alleen de haak verwijderen en de rest laten zitten, hij is dan altijd nog een keer te gebruiken.Mijn Polo heeft een trekhaak en ik wil deze demonteren. Is het mogelijk om deze na het demonteren met vcds weg te schrijven?
via knipperlicht gat heb je de meeste kansWordt lastig want die led lampen hebben wel weinig toegang tot de lamp behuizing maar ik kan het proberen.
Sowieso heel apart dat in een watervaste behuizing wel een spin kan zitten
Die er bij mij op zit is dus geen afneembare. Ook al schroef ik alleen de haak los dan zie je het nog steeds ook ivm een gat in de diffuser. Dus wat ik ga doen is trekhaak compleet demonteren. Heb al een bumperbalk gekocht via marktplaats, ik ga ook een nieuwe diffuser kopen omdat daar een gat in is gesneden. Ik stoor me echt aan die trekhaak, vind dat het de look van de auto verpest!Je kunt natuurlijk ook alleen de haak verwijderen en de rest laten zitten, hij is dan altijd nog een keer te gebruiken.
Ik heb een afneembare en daar zie je helemaal niets van.
Ga ik proberenvia knipperlicht gat heb je de meeste kans
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.