'left is odd' (links is vreemd of links is oneven). oneven onderdeelnummers zijn voor links, als er specifieke delen zijn voor links en voor rechts.
Herinner ik 't mij toch goed'left is odd' (links is vreemd of links is oneven). oneven onderdeelnummers zijn voor links, als er specifieke delen zijn voor links en voor rechts.
Lijkt mij het raammechanisme wat het begeeft en dus ook los zit. Of de raammotorDe laatste tijd als ik mijn passagiersruit wil sluiten, vlak voor hij de sponning bereikt geeft hij een harde klap en kan ik de deur zich zien zetten naar de buitenkant en nu sinds een paar dagen als ik de deur dicht trek hoor ik af en toe een rammelend geluid.
Weet iemand wat het kan zijn?
Mijn auto's zijn in onderhoud bij VW Ames Oud BeijerlandIemand die een goede garage kent in de omgeving Rotterdam? Ben namelijk niet zo tevreden over Auto Hoogenboom Rotterdam-Zuid
maakt het niet uit qua weggedrag dat ik dan alleen achter doe, qua hardheid snap ik dat het harder wordt en tot 3cm hoef ik niet de dempers te doen toch?Verlagingsveren van eibach halen het een paar cm omlaag
Misschien heeft het met het weer te maken... Heb de laatste weken vaak last van beslagen voorruit aan de binnenkant... Na een aantal minuten de ventilator op stand 2 te hebben gehad dan lost het wel op... (wil niet gelijk de airco aan zetten) Maar vind het vreemd dat er ik er zoveel last van heb... Heeft iemand anders dat ook met een AW, en zo ja, wat is er tegen te doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.