Het grote 'kleine vragen' topic

De laatste tijd als ik mijn passagiersruit wil sluiten, vlak voor hij de sponning bereikt geeft hij een harde klap en kan ik de deur zich zien zetten naar de buitenkant en nu sinds een paar dagen als ik de deur dicht trek hoor ik af en toe een rammelend geluid.

Weet iemand wat het kan zijn?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
De laatste tijd als ik mijn passagiersruit wil sluiten, vlak voor hij de sponning bereikt geeft hij een harde klap en kan ik de deur zich zien zetten naar de buitenkant en nu sinds een paar dagen als ik de deur dicht trek hoor ik af en toe een rammelend geluid.

Weet iemand wat het kan zijn?
Lijkt mij het raammechanisme wat het begeeft en dus ook los zit. Of de raammotor
 
Misschien heeft het met het weer te maken... Heb de laatste weken vaak last van beslagen voorruit aan de binnenkant... Na een aantal minuten de ventilator op stand 2 te hebben gehad dan lost het wel op... (wil niet gelijk de airco aan zetten) Maar vind het vreemd dat er ik er zoveel last van heb... Heeft iemand anders dat ook met een AW, en zo ja, wat is er tegen te doen?
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Misschien heeft het met het weer te maken... Heb de laatste weken vaak last van beslagen voorruit aan de binnenkant... Na een aantal minuten de ventilator op stand 2 te hebben gehad dan lost het wel op... (wil niet gelijk de airco aan zetten) Maar vind het vreemd dat er ik er zoveel last van heb... Heeft iemand anders dat ook met een AW, en zo ja, wat is er tegen te doen?

Hier staat de airco altijd aan . Niet goed?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!