Het grote 'kleine vragen' topic

De laatste tijd als ik mijn passagiersruit wil sluiten, vlak voor hij de sponning bereikt geeft hij een harde klap en kan ik de deur zich zien zetten naar de buitenkant en nu sinds een paar dagen als ik de deur dicht trek hoor ik af en toe een rammelend geluid.

Weet iemand wat het kan zijn?

Volkswagen  polo 
Iemand die een goede garage kent in de omgeving Rotterdam? Ben namelijk niet zo tevreden over Auto Hoogenboom Rotterdam-Zuid

Volkswagen  Polo 6C 
Kan je bijv alleen de achterste veren vervangen, ik blijf me irriteren aan de rijhoogte van de achterkant.

Volkswagen  polo 
Aparte vraag misschien, zijn de 1.4 16v blokken uit een 9n3 ook in een 6r geleverd? Of zijn die 1.4 16v uit de 6r weer totaal anders?

Volkswagen  Polo 9N & Passat B6 
Misschien heeft het met het weer te maken... Heb de laatste weken vaak last van beslagen voorruit aan de binnenkant... Na een aantal minuten de ventilator op stand 2 te hebben gehad dan lost het wel op... (wil niet gelijk de airco aan zetten) Maar vind het vreemd dat er ik er zoveel last van heb... Heeft iemand anders dat ook met een AW, en zo ja, wat is er tegen te doen?

Volkswagen  Polo 
Misschien heeft het met het weer te maken... Heb de laatste weken vaak last van beslagen voorruit aan de binnenkant... Na een aantal minuten de ventilator op stand 2 te hebben gehad dan lost het wel op... (wil niet gelijk de airco aan zetten) Maar vind het vreemd dat er ik er zoveel last van heb... Heeft iemand anders dat ook met een AW, en zo ja, wat is er tegen te doen?

Hier staat de airco altijd aan . Niet goed?

Audi  A6 4K Avant 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!