Maakt niks uit hoor hooguit klein beetje brandstof
Vochtvreters kopen. Ik heb er 2 in de auto, eentje voorin en achterin. Werkt super!Misschien heeft het met het weer te maken... Heb de laatste weken vaak last van beslagen voorruit aan de binnenkant... Na een aantal minuten de ventilator op stand 2 te hebben gehad dan lost het wel op... (wil niet gelijk de airco aan zetten) Maar vind het vreemd dat er ik er zoveel last van heb... Heeft iemand anders dat ook met een AW, en zo ja, wat is er tegen te doen?
Werkt inderdaad ook goed, alleen krijg ik er zo'n droge humor van.Vochtvreters kopen. Ik heb er 2 in de auto, eentje voorin en achterin. Werkt super!
Niks mis mee, mijn airco staat ook altijd aan.Hier staat de airco altijd aan . Niet goed?
hoor je die 3 klikjes bij dezelfde deur?Hallo allen,
Nu 1 week eigenaar van een tweedehands en geïmporteerde Polo GTI. Merk nu een paar dingen die waarschijnlijk niet horen maar wellicht op te lossen zijn.
Als de auto na het opstarten wegrijdt en een bepaalde snelheid bereikt, dan gaan de portieren automatisch op slot. Nu is het dat ik 3x een klik hoor, hetzelfde klikgeluid wat ik hoorde bij mijn Golf uit 2015 als de portieren niet goed dicht waren en zo niet op slot gingen. Nu is het zo dat de portieren degelijk wel dicht zijn en van buiten niet open gaan zonder dat ik ze ontgrendel via de portier hendel of de ontgrendel knop aan de bestuurderkant.
Nog een probleem wat hier waarschijnlijk wel mee te maken heeft: het raampje van portier rechtsachter gaat niet omlaag met de knopjes (bestuurder en passagier rechtsachter) tenzij ik de auto ontgrendel met de ontgrendelknop aan bestuurderskant. Dit allemaal is geen drama maar wellicht dat iemand hier wat van weet?
Alvast bedankt!!
bovenste bekleding van de stoel? of hemelbekleding?Weet iemand hoe ik het beste de bekleding kan reinigen van vlekken etc, borsteltje en sopje helpt niet meer.
Nee je hoort de centrale vergrendeling drie keer klikken, dus waarschijnlijk open-en-sluiten alle portieren snel 3x. Je hoort het niet bij een specifieke plek.hoor je die 3 klikjes bij dezelfde deur?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.