Wat is de handigste website om een video te uploaden om vervolgens een link naar toe te kunnen posten?
YouTube! Je kan dan de video plaatsen dat alleen mensen die van jouw de link hebben gekregen de video kunnen bekijken.Wat is de handigste website om een video te uploaden om vervolgens een link naar toe te kunnen posten?
Het was een 'standaard' type Bosch filter, en omdat ik nagenoeg eenzelfde gebruik, durf ik de gok wel te nemen haha.identiek is aan de filter die getest is.
Weet iemand toevallig waar ik van hieruit het beste een kabel kan heen sturen?
Ik probeer vanaf hier de kabel naar bv beneden richting achterlicht of gelijk onderbij de bank te krijgen om via de dorpels naar voren te komen… maar het lijkt dat dit gat dood loopt na 30 a 40 cm. Iemand een idee hoe ik mijn kabel hier doorkrijg?
De kabel is van een achteruirij camera (flip logo).
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Je kunt daar inderdaad naar beneden richting achterlicht/wielkas. Ik heb er eerst een lang dun flexibel kabeltje doorgeduwd, vervolgens beetje teruggetrokken, de andere kabel er aan vastgetaped en toen trok ik hem er zo door. Het blijft een rotklusje.
Zo heb ik het ook gedaan, let wel op dat rie waarschijnlijk achter het plaatwerk uitkomt, zit daar een soort dubbele wand.
Dank voor de reacties, ik ga vanavond proberen of ik de kabel naar binnen kan krijgen zodat ik het gat eindelijk kan afsluiten.Kan je niet iets van een trekkabel/trekveer gebruiken?
Die is vaak stevig, geen scherpe rand/punt en je kan je kabel er aan het uiteinde gelijk aan vastmaken en mee erdoorheen trekken.
Dit bedoel ik.
Precies, met harde kern en dan het uiteinde dubbelvouwen zodat het niet scherp isEen stuk installatiedraad van 2,5 mm2 doet wonderen.
Hi iichel:Heeft de auto al wel cruise control?
Dank voor de informatie. Zou het inbouwen van reguliere cruise control wel kunnen met een regulier multifunctioneel stuurwiel, dus een stuur zonder cruise control.Als de auto ook geen cruise control heeft op de hendel, dan gaat het mij niet lukken om dat te maken op een MF stuur.
Het lukt me wel om de cruise control over te zetten van de hendel naar het stuurwiel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.