Ah, heb door degene laten doen in Tiel waar ik ook de discover media van heb gekocht. Hij wist ook niet hoe t kon dat de unit niet doorgeschakeld naar cameraKlinkt als een gare camera of gare installatie
Volkswagen
Polo 6R
1.4
Ah, heb door degene laten doen in Tiel waar ik ook de discover media van heb gekocht. Hij wist ook niet hoe t kon dat de unit niet doorgeschakeld naar cameraKlinkt als een gare camera of gare installatie
Kans op een kapotte kachelweerstandIemand een idee wat ik zelf kan proberen voor dit probleem? Sinds 2 weken nu ongeveer doet mijn Polo in stand 1 & 2 van de airco geen lucht blazen. Op stand 3 & 4 doet die het wel. Verder nog even terug op de topic van mijn discover media pq, ik krijg geen beeld van mijn rvc op de display van mijn unit. Unit schakelt uberhaubt niet over naar de rvc ook voor dat er 1 was aangesloten. Als ik de codering van de rvc deactiveer en dan weer activeer, geeft die wel beeld van de rvc. Haal ik de auto van het contact af en weer aan, dan doet die het niet meer
Was vanaf de installatie al. Ik ben later toen terug gegaan, hij had toen naar de adaptatie gekeken maar alles stond prima. Hij had de codering eruit gehaald en opnieuw aangezet en toen deed de camera het. Nadat ik de auto uit deed en weer aan, gaf mijn display geen beeld weer van de rvcHeb je dit probleem vanaf het begin al of later pas?
Thanks! Hopelijk valt het mee. Hij schakelt nog prima verder, maar zal 'm zsm laten uitlezendsg bak heeft geen onderhouds icoontje, da's gewoon een storingslampje van de dsg
beginnen met uitlezen...
Tandenborstel? (ben er ook benieuwd naar)Goedenavond allen,
Vraagje, hoe krijg je die groene aanslag tussen de rubbers goed schoon? Dit is de eerste keer dat ik het zie.
Bedoel je het schroefje van de veerklem waarmee het H7 pitje vastzit?goeiemorgen allen. ik heb een klein vraagje voor julie. ik heb gisteren mijn dimlicht vervangen en kwam er toen achter dat er 1 torx schroefje mist. ik bedoel het schroefje die de klem borgt op het plaatje. nou heb ik hem maar terug geplaatst met dat ene schroefje. maar het zit me niet helemaal lekker. iemand een idee welk schroefje dit is. ik kan hem nergens op schemas vinden of online. pls help
yesss, die bedoel ik.Bedoel je het schroefje van de veerklem waarmee het H7 pitje vastzit?
is niet de goeie chefNummer 18
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.