Daar durf ik niks over te zeggen zonder dat ik de auto gezien heb. Ik dacht dat die sensor twee circuits had
Het is geluk hebben of pech met hoe vast dat tandwiel zit.@Andries Polo6R Ja dat had ik gelezen, maar als je het goed wilt doen kom je er niet onderuit ben ik bang. Toch zijn er ook filmpjes te vinden waar het er met een lagertrekkerset redelijk makkelijk af gaat. Tevens zie ik ook dat ze de ring achterop de krukaspoelie vervangen. Deze zit zo te zien ook niet standaard bij de set.
Bedoel je keerring? Of een andere ring achter de poelie?@Andries Polo6R Ja dat had ik gelezen, maar als je het goed wilt doen kom je er niet onderuit ben ik bang. Toch zijn er ook filmpjes te vinden waar het er met een lagertrekkerset redelijk makkelijk af gaat. Tevens zie ik ook dat ze de ring achterop de krukaspoelie vervangen. Deze zit zo te zien ook niet standaard bij de set.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.