niet los te krijgen dus ik zou een passende vervanging gaan zoeken
aaaaahh rip. thanks, ik zal is gaan kijken in het schroeven bakje of ik iets kan vinden.niet los te krijgen dus ik zou een passende vervanging gaan zoeken
slim idee! ga ik doen thanks!Ik zou op de sloop zoeken.
Thanks!@Guido6R97 ik gok een defecte koppelingsschakelaar
@Dolo-Gti even een van de vrijschakelaars contacteren (@Rainesh @TCL bijvoorbeeld, of Vagcom Limburg) afhankelijk van waar je zit
Momenteel nog niet mogelijk om performance monitor achteraf te activeren.Heren,
Ik heb geen Performance Monitor op mijn GTI uit 2020.
Het is als ik het goed hebt een MIB-3 dus dat zou er toch gewoon op moeten zitten?
Kan ik dit activeren met VCDS? Of gaat dit via de VW dealer?
Als ik op software updates druk zie ik niets staan dus ik neem even aan dat het niet ligt aan de software versie.
Ps: Het is een duitse import met dss (dus met performance package dan toch?).
En wat zou een software update doen, alleen beter functioneren of zijn er extra dingen bijgekomen?Momenteel nog niet mogelijk om performance monitor achteraf te activeren.
Wat ik je wel aanraad is een software update.
Dacht dat de P0480T de laatste versie is, (correct me if i am wrong) @Rainesh kan dit zeker voor je met zekerheid zeggen en ook in orde brengen.@Rainesh Is er een update die de moeite waard is voor een Polo uit 2019 met:
Train: MST2_EU_VW_ZR_P0472T
MU: 0472
onderdeel: 3Q0035846B
Ik heb soms dat Carplay niet wilt verbinden en soms verbinding verbreekt.
Dit zou ik zeker updaten. Stuur me maar een berichtje@Rainesh Is er een update die de moeite waard is voor een Polo uit 2019 met:
Train: MST2_EU_VW_ZR_P0472T
MU: 0472
onderdeel: 3Q0035846B
Ik heb soms dat Carplay niet wilt verbinden en soms verbinding verbreekt.
Bedankt voor de snelle reactie! Ik ga er naar kijken en laat weten als het gelukt is! Zou ik hem ook kunnen doormeten? En zo ja wat zijn dan de waardes die hij moet geven?@Guido6R97 ik gok een defecte koppelingsschakelaar
@Dolo-Gti even een van de vrijschakelaars contacteren (@Rainesh @TCL bijvoorbeeld, of Vagcom Limburg) afhankelijk van waar je zit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.