Heel simpel, neeBij het achteruit rijden gaat mn rechter spiegel mooi naar beneden, kan de linker dat ook? Velgen zonder schade en dat wil ik graag zo houden
dit is volgens mij de laatste versie (0480). Werkt goed en snel bij mij.Hey hallo!
Eerste post hier, ben langzamerhand ten einde raad!
Ik heb een Polo uit 2019, CarPlay werkte altijd fantastisch. Na update iOS 17 wil mijn iPhone niet meer verbinden. Hij geeft wel aan dat er een iPhone met CarPlay mogelijkheid verbonden is. Maar als ik op verbinden drukt geeft hij de melding: Controleer of de telefoon ontgrendeld is. (Dat is die natuurlijk)
Ik heb het volgende gedaan niets helpt:
Nou ben ik zelf een IT er en redelijk technisch aangelegd, maar kan toch niet goed vinden hoe ik zelf een update zou kunnen doen. Kan iemand mij helpen? Ik lees dat @Rainesh er veel van af weet
- een originele nieuwe usb kabel gekocht
- Heb factory reset gedaan van auto en telefoon.
- De iPhone van mijn vriendin doet precies hetzelfde.
- Naar de dealer geweest, kende het probleem niet ( wilde ook geen software update doen…)
Oke dan heb ik mijn antwoord, thanksHeel simpel, nee
Ik verwacht niet dat een update zal helpen om je probleem op te lossen maar is altijd te proberen. Stuur maar een berichtje.Hey hallo!
Eerste post hier, ben langzamerhand ten einde raad!
Ik heb een Polo uit 2019, CarPlay werkte altijd fantastisch. Na update iOS 17 wil mijn iPhone niet meer verbinden. Hij geeft wel aan dat er een iPhone met CarPlay mogelijkheid verbonden is. Maar als ik op verbinden drukt geeft hij de melding: Controleer of de telefoon ontgrendeld is. (Dat is die natuurlijk)
Ik heb het volgende gedaan niets helpt:
Nou ben ik zelf een IT er en redelijk technisch aangelegd, maar kan toch niet goed vinden hoe ik zelf een update zou kunnen doen. Kan iemand mij helpen? Ik lees dat @Rainesh er veel van af weet
- een originele nieuwe usb kabel gekocht
- Heb factory reset gedaan van auto en telefoon.
- De iPhone van mijn vriendin doet precies hetzelfde.
- Naar de dealer geweest, kende het probleem niet ( wilde ook geen software update doen…)
Is deze niet te repareren ?Helaas vanochtend een lekke band,
Ik moet hem nog even goed bekijken, maar zou 225/45 ook passen onder een polo?Is deze niet te repareren ?
ook als ik ze alle 4 omdoop naar die maat?Past maar dan klopt je omloopmaat niet meer, op de vooras zorgt dat voor ander rijgedrag en een verschil op de teller
Oke, dank voor je antwoord iig
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.