geen reserve aan boord mss?Helaas vanochtend een lekke band, dus dat betekend dat ik opzoek ben naar 215/45/R17 band(en). Mocht iemand iets hebben hoor ik het graag.
Inmiddels zit er een propje in het band dus hij is gefixt gelukkig (die verdomde spijkers altijd). Ik ga binnenkort denk ik toch een nieuwe setje banden erop gooien. Weet iemand welke echt mijn auto fijner en zuiniger laat rijden want er zit nu banden op van nexen tires en vgm is dat Chinese meuk
Inmiddels zit er een propje in het band dus hij is gefixt gelukkig (die verdomde spijkers altijd). Ik ga binnenkort denk ik toch een nieuwe setje banden erop gooien. Weet iemand welke echt mijn auto fijner en zuiniger laat rijden want er zit nu banden op van nexen tires en vgm is dat Chinese meuk
Roep maarWie kan ik contacteren voor het verwijderen van een advertentie?
Had niemand hier meer een reactie op? Sorry voor de 'repost'.Iemand ervaring met Motul 300V Power motorolie?
Het klinkt als een veelbelovende olie dat goed presteert, maar zitten hier ook nog nadelen aan bij straatgebruik?
Motul 300V Power 5W-30, 5 lt - producten - Club Motul
Motorolie voor alle racebenzine- of dieselmotoren, met natuurlijke aanzuiging, turbocompressor of supercharged uitgerust met injectie (direct/indirect) of met carburateur.www.clubmotul.nl
En anders lijkt dit ook een goed sapje als alternatief van Castrol Edge Long Life:
Motul Specific 504 00 507 00 5W-30, 5 lt - producten - Club Motul
Motul Specific 504 00 507 00 5W-30, 5 lt - Specifiek ontworpen voor recente auto's van de VAG-groep (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA en SEAT) uitgerust met Euro 4-, 5- en 6-motoren die smeermiddelen vereisen met een laag sulfaatas-, laag fosfor- en laag zwavelgehalte (Low SAPS).www.clubmotul.nl
SD kaartjes kosten geen drol meer tegenwoordig. Mijn advies is om een Samsung kaartje te kopen.Goedenavond, vraagje.
Mijn navigatie SD kaart is aan vervanging toe. Is het slim om dan via AliExpress de SD kaart voor navigatie V18 te kopen met de kaarten voor 2024?
Op AliExpress zijn de “originele” SD kaartjes voor ij het infotainment systeem rond de €30SD kaartjes kosten geen drol meer tegenwoordig. Mijn advies is om een Samsung kaartje te kopen.
Vrijwel de beste dat je kan krijgen.
Karamel schijfje op de boormachine?Ik wil mijn zomervelgen gaan schoon maken, die liggen los.
Oud balanceer lood verwijderen en mooi glimmend maken aan de binnenkant.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.