Misschien is dat dan niet de oplossing. Wij hebben een speciaal vet voor deurrubbers en dergelijk, maar ben de naam vergeten. Ik check het van de week even
Werkt dat ook goed tegen groene aanslag tussen raam en rubber?Is dit niet iets om te proberen?
Sluiting webshop | Volkswagen.nl
Onze webshop is gesloten. Maar niet getreurd. Je kunt altijd nog terecht bij jouw lokale dealer. Lees hier meer informatie.shop.volkswagen.nl
Thanks, dan ga ik eerst de USB poort maar laten vervangen denk ik, daarna kom ik bij je terug.Ik verwacht niet dat een update zal helpen om je probleem op te lossen maar is altijd te proberen. Stuur maar een berichtje.
Als Appconnect aangeeft dat je je telefoon moet ontgrendelen dan is vaak je usb poort stuk.
Keine ahnung! Ik weet wel dat je met een hogedrukspuit dat lauwwarm water spuit dat spul weg krijgt.Werkt dat ook goed tegen groene aanslag tussen raam en rubber?
En een tandenborstel doet wonderen.Keine ahnung! Ik weet wel dat je met een hogedrukspuit dat lauwwarm water spuit dat spul weg krijgt.
En daarna gewoon een paar normale boutjes er weer in?Als je die bouten los wilt halen boor ik altijd een heel klein puntje aan de zijkant van de bout. Dan zet ik er een priem in en dan kun je de bout eruit tikken met de hamer
Oke, goed te weten. Het gaat mij puur om het elektrisch gedeelte. Normaliter als ik de auto uitzet blijft de radio aan tot je de sleutel uit het contact trekt. Gebeurt steeds vaker dat de radio dan ook gelijk uit gaat. Beweeg ik de sleutel dan gaat ie weer aan. Beter vervangen voor dat blokje meer kuren krijgt.Ja dat kan, en bij nieuwe delen van een contactslot krijg je soms ook nieuwe breekbouten
Vandaag een tandenborstel gebruikt en daarna door de wasstraat. Werkt echt goed en was ook echt nodig.En een tandenborstel doet wonderen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.