Punt is, dat daar geen reviews van staan dus die wil ik dan ook niet kopen.Die van China zijn ook wel redelijk en kost geen drol.
Dank, onderdanenHij vroeg om originele, hij krijgt originele. Klant is koning!
Origineel geleverd of later er zelf opgezet?
Origineel geleverd of later er zelf opgezet?
Ik heb later de sideskirt gemonteerd en heb eerst de binnenzijde met een caramelschijf helemaal schoongemaakt en daarna ontvet,m daarna de auto ook ontvet, schoon was tie al en toen 3m tape erin geplakt. Toen de skirt erop ging eerst de schroeven 95% vastgedraaid en toen de skirt tegen de auto gedraaid zodat de positie perfect is en er geen spanning ontstaat.
Indien origineel geplaatst, dan kan hij deels uit de rail gekomen zijn die op je auto zit. Zou em dan loshalen, kijken of er is verbogen of defect is en daarna alles terug plaatsen.
Ik had de mijne met kit vast gemaakt
Geen motor wijzigingen zoals EGR, DPF, timing ect';is er iemand die me meer uitleg kan geven ivm vagcom voor de 1.6tdi's? denk eraan om dit aan te schaffen maar wil weten of ik hier veel mee kan? o.a dpf aan en uit zetten, needle sweeps, ... ging hier niet speciaal een topic voor starten
In beginsel wel ja, aan te passen met VCDS. Of de bits/bytes dus opties op dezelfde manier opgebouwd zijn weet ik niet. Hier een lijstje;Heeft een nieuwe Seat Ibiza dezelfde software als de Polo ?
In beginsel wel ja, aan te passen met VCDS. Of de bits/bytes dus opties op dezelfde manier opgebouwd zijn weet ik niet. Hier een lijstje;
VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
beschrijving, uitleg, handleiding, tips, trics, truucs voor vag-com voor vag auto'swww.gerritspeek.nl
in principe is dat "onderhoudsvrij" met levenslange olie, maar ja idkWat is de interval voor DSG oliewissel bij een 1.4 6r? Klopt 60k?
60k is inderdaad voor de bakken met droge koppeling
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.