Het type radar module.Is dat zo, kan je het uit programmeren ? waar is dat afhankelijk van of het wel of juist niet lukt?
Je zou dan allebei afzonderlijk van elkaar kunnen gebruiken.
Volkswagen
Polo AW Highline
1.0 TSI 116pk
Het type radar module.Is dat zo, kan je het uit programmeren ? waar is dat afhankelijk van of het wel of juist niet lukt?
Ik rij zelfs in de stad op cruise control! Doe je het expres niet of gewoon nooit 'geleerd'?voordat ik acc op een auto had reed ik nooit op de cruise control.
Is dat zo, kan je het uit programmeren ? waar is dat afhankelijk van of het wel of juist niet lukt? Ik bedoel is dat bouwjaar afhankelijk of welke opties er op de auto zitten. En kan je dat zelf nakijken? Ik zou ook heel graag van ACC af willen maar als ik het uitzet heb ik ook geen CC meer.
Dat zal alleen op een facelift zijn. Mijn type is nog uit jaar kruikie en heeft dus gewone tellers. Ik kan het op het stuur uitschakelen maar dan werkt CC niet meer(en dat gebruik ik juist wel heel veel).
Dat zal alleen op een facelift zijn. Mijn type is nog uit jaar kruikie en heeft dus gewone tellers. Ik kan het op het stuur uitschakelen maar dan werkt CC niet meer(en dat gebruik ik juist wel heel veel).
Correctie; ik heb nog niks anders gekocht. Mijn Polo krijgt dinsdag een grote beurt + extra’s van me, dus voorlopig blijft hij@Antera kan dit misschien voor je coderen, afhankelijk van het type radar module. Bij die van mij ging het helaas niet.
Klein vraagje.
Aankomende week krijg ik het lederen klepje van mijn armsteun binnen voor in de Polo.
Wie kan mij vertellen hoe ik het oude klepje er heel vanaf krijg? Ik heb al lopen prutsen maar kreeg het nog niet voor elkaar.
Ik hoor graag!
Oké, zou je die willen verkopen?ik heb een nieuwe ergens in een la liggen geloof ik
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.