Het grote 'kleine vragen' topic

Ik vind het om eerlijk te zijn heerlijk, ACC. Er zijn wel situaties waarin gewone CC handiger zou zijn, maar de momenten waar ACC fijn is zijn voor mij veel vaker voorkomend.
Het is gewoon een kwestie van wennen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Is dat zo, kan je het uit programmeren ? waar is dat afhankelijk van of het wel of juist niet lukt? Ik bedoel is dat bouwjaar afhankelijk of welke opties er op de auto zitten. En kan je dat zelf nakijken? Ik zou ook heel graag van ACC af willen maar als ik het uitzet heb ik ook geen CC meer.

Je kan gewoon kiezen wat je wil.
Je krijgt dan in het menu (achter je stuur) opties ACC, Snelheidsregeling en Snelheidsbegrenzer )
Zal even kijken of ik die foto kan vinden

(in Module 13 in de longcoding moet die erbij staan, dan is het schrijven en kijken of de codering geaccepteerd wordt)
 
Laatst bewerkt:
Dat zal alleen op een facelift zijn. Mijn type is nog uit jaar kruikie en heeft dus gewone tellers. Ik kan het op het stuur uitschakelen maar dan werkt CC niet meer(en dat gebruik ik juist wel heel veel).

Je kan 't altijd even vragen aan @Antera
Misschien dat 't wel te programmeren is
 
Klein vraagje.
Aankomende week krijg ik het lederen klepje van mijn armsteun binnen voor in de Polo.
Wie kan mij vertellen hoe ik het oude klepje er heel vanaf krijg? Ik heb al lopen prutsen maar kreeg het nog niet voor elkaar.
Ik hoor graag!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!