En de speaker zit met popnagels, zal niet snel los gaan zitten
En de speaker zit met popnagels, zal niet snel los gaan zitten
ik verwacht eerder een speaker die langzaam overlijdt
Ik heb nogal een reputatie van dingen nog meer slopen dan dat ze al kapot zijn, heb dus liever iemand die mij kan helpen hierbij. Voordat ik op de pkp voor de deur sta en ik niks meer kloppend krijg.Klinkt eigenlijk als een deurpaneel of iets in de deurbekleding dat ratelt.
Loshalen kan 'fout' voelen maar je moet even kracht zetten, dan komt het wel los. (nadat de schroefjes los zijn natuurlijk)
Ik neem de Polo in september mee op vakantie dus voor die tijd vinden we vast een plekje.Ik kan helpen, ben echter tot eind Juli op vakantie
Ik dacht als je rood wil in MMI dat er altijd wel GTI logo op komt. Zo is het bij mij toch.Weet iemand of het mogelijk is om de kleuren van het infotainment systeem aan te passen naar rood zonder het GTI logo bij opstarten? Het is nu blauw terwijl mijn AID rood is. Het betreft een AW R-line van 2020.
Dat is jammer. Alles is nu rood behalve het MMI. Klein detail maar het stoort. Een GTI logo bij het opstarten in een R-line zou me alleen ook storen.Ik dacht als je rood wil in MMI dat er altijd wel GTI logo op komt. Zo is het bij mij toch.
Lijkt mij niet. Gisteravond had ik er nog geen last van. Ik ga wel naar de garage.Lampjes verkeerd om gemonteerd
Is dat stelwieltje erin gevallen?Vandaag in het leven van een Polo eigenaar…
Wie kan dit verklaren? Ik schijn nu tegen de verkeersborden aan ipv de weg op.
Ik heb sowieso de afgelopen tijd al gezeik met mijn koplampen. Ergens eind april tijdens het rijden ging mijn dimlicht kapot en ben ik naar mijn garage gegaan waar ik toevallig in de buurt was. Zij hebben beide lampjes vervangen, lampjes van de Action zijn dus lang niet zo goed.
Toen ik thuis aan kwam en ik mijn koplampen bekeek zag ik dat de lampen verkeerd terug gemonteerd waren. (Ze zijn er waarschijnlijk compleet uit gehaald.)
Ik zag een best wel grote ruimte tussen mijn bumper en de koplamp. Ik heb ze er opnieuw uitgehaald en correct gemonteerd. Ze sluiten nu wel goed aan, maar ik vind het lichtbeeld nog om te huilen.
Wie kan mij helpen? Ben sowieso van plan even dat autobedrijf te bellen hoe of wat.
Ja, het stelwieltje is er in gevallen, correctie, ik denk dat ik hem er zelf in heb gedrukt... lol.Is dat stelwieltje erin gevallen?
Had je het stelwieltje van je koplampafstelling omhoog staan?
Geen idee, zal vast niet. Vind het frappant dat hij los ging, raak dat ding nauwelijks aan.Was het niet meer terug te klikken, clipje afgebroken ofzo?
Bij mij valt hij niet zo zeer uit, maar hij hapert echt een beetje. Als ik eenmaal onderweg ben heb ik er geen last van.Komt omdat de auto een oudere versie van BT heeft waar de nieuwe telefoons de nieuwste versie hebben.
Heb er ook last van in m'n Up, iedere ~60 seconden valt het even uit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.