Gelukkig, ben ik niet de enige.Ik heb nogal een reputatie van dingen nog meer slopen dan dat ze al kapot zijn,
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
Gelukkig, ben ik niet de enige.Ik heb nogal een reputatie van dingen nog meer slopen dan dat ze al kapot zijn,
Ga je hem stallen voor je deur op de openbare weg of een echte autostalling? Op de openbare weg mag hij niet al te lang blijven staan volgens mij, gewoon een tip!Iemand ervaring met autohoezen en waar op te letten?
Ik wil de Polo schorsen en buiten stallen, daarom moet er een hoes overheen.
Daarom zou ik graag wat advies ontvangen wat goed werkt. Ik verwacht dat het stallen max. 6 maanden zal duren.
Zou zoiets voldoende zijn? https://www.marktplaats.nl/v/auto-diversen/autohoezen/m2136682341-autobeschermhoes-vw-polo-maat-m
Ohja, lol. Zal wel weer een brain fart geweest zijnPrivé parkeerplaats.
Een geschorste auto mag helemaal niet op de openbare weg staan, want je betaald geen wegenbelasting .
Thanks!
Ik zou het kunne proberen met vagcom moet je alleen naar limboland komenDan gaat het juist weer weg. Ingedrukt houden helpt ook niet. Is blijkbaar niet te veranderen. Of via vagcom?
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Maak een ongeluk (dit is een grap natuurlijk ) remmen zijn waarschijnlijk aan gegeven bij de garage dus zou de lease maatschappij akkoord moeten gaan vanwegen veiligheids eisen mocht er wat gebeuren zou de lease maatschapij verantwoordelijk kunnen zijn voor de schade want hun hebben geweigerdIemand een idee met remblokken die nog 3.5mm voering hebben? Is grofweg 4000/5000 kilometer nog veilig te doen? Zal voornamelijk snelweg kilometers zijn. Leasemij doet moeilijk vanwege einde contract…
5000 km red je nog wel zeker als het snelwegkilometers zijn, maar bij jouw auto krijg je ook wel een melding als ze op zijnIemand een idee met remblokken die nog 3.5mm voering hebben? Is grofweg 4000/5000 kilometer nog veilig te doen? Zal voornamelijk snelweg kilometers zijn. Leasemij doet moeilijk vanwege einde contract…
Waarschuwing op het dashboard heb ik al gekregen, maar na het opmeten door de dealer bleek er nog 3,5mm te zitten waardoor je theoretisch nog wel eventjes door kan (volgens leasemij).5000 km red je nog wel zeker als het snelwegkilometers zijn, maar bij jouw auto krijg je ook wel een melding als ze op zijn
Dealer heeft dat ook aangegeven. Als ze piepen, dan zijn ze wel echt aan vervanging toe. Dat doen ze momenteel nog niet en remt de auto nog prima.Maken blokken geen piepgeluid wanneer ze bijna af zijn?
Dan kan je wachten tot je het piepje hoort en dan geef je aan dat dat écht de minimum is en je niet zonder nieuwe blokken kan doorrijden.
De Qashqai van mijn zus en mijn vorige Golf deden het in ieder geval wel en na vervangen was het weg.
Die gedachte had ik zelf ook al, officieel moeten de blokken en schijven vervangen worden wat richting de 1000 euro gaat. Toch zonde.Vervangen, al zou ik ze zelf moeten betalen, me leven is me meer waard.
Ome Ali of Temu.Hallo ik heb een vraag. Ik heb een polo van 2018 en zou graag de grill badge donker willen hebben en ook de achterste. Nu heb ik voor het gladde embleem en achter zit het 3d (oude) embleem. Ook heeft mijn auto acc zijn er mensen hier die weten waar ik donkere badges kan krijgen?
Die stickers hebben ze niet bij Ali en al helemaal niet voor het gladde embleem. In het verleden kon je nog wel stickers kopen die je op het 3d embleem kon plakkenStickertje van Aliexpress ofzo kopen.
Weet niet of je ACC er blij van wordt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.