Het grote 'kleine vragen' topic

Iemand ervaring met autohoezen en waar op te letten?
Ik wil de Polo schorsen en buiten stallen, daarom moet er een hoes overheen.

Daarom zou ik graag wat advies ontvangen wat goed werkt. Ik verwacht dat het stallen max. 6 maanden zal duren.

Zou zoiets voldoende zijn? https://www.marktplaats.nl/v/auto-diversen/autohoezen/m2136682341-autobeschermhoes-vw-polo-maat-m
Ga je hem stallen voor je deur op de openbare weg of een echte autostalling? Op de openbare weg mag hij niet al te lang blijven staan volgens mij, gewoon een tip!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Iemand een idee met remblokken die nog 3.5mm voering hebben? Is grofweg 4000/5000 kilometer nog veilig te doen? Zal voornamelijk snelweg kilometers zijn. Leasemij doet moeilijk vanwege einde contract…
 
Audi  A6 4K Avant  40TFSI 
Iemand een idee met remblokken die nog 3.5mm voering hebben? Is grofweg 4000/5000 kilometer nog veilig te doen? Zal voornamelijk snelweg kilometers zijn. Leasemij doet moeilijk vanwege einde contract…
Maak een ongeluk (dit is een grap natuurlijk ) remmen zijn waarschijnlijk aan gegeven bij de garage dus zou de lease maatschappij akkoord moeten gaan vanwegen veiligheids eisen mocht er wat gebeuren zou de lease maatschapij verantwoordelijk kunnen zijn voor de schade want hun hebben geweigerd
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6TDI 200pk 
Iemand een idee met remblokken die nog 3.5mm voering hebben? Is grofweg 4000/5000 kilometer nog veilig te doen? Zal voornamelijk snelweg kilometers zijn. Leasemij doet moeilijk vanwege einde contract…
5000 km red je nog wel zeker als het snelwegkilometers zijn, maar bij jouw auto krijg je ook wel een melding als ze op zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Thanks all! Na wat boze belletjes naar de leasemij en account manager etc, lijkt het erop dat de dealer, niet meer dan logisch, alsnog goedkeuring heeft gekregen voor het vervangen van de blokken en schijven.

5000 km red je nog wel zeker als het snelwegkilometers zijn, maar bij jouw auto krijg je ook wel een melding als ze op zijn
Waarschuwing op het dashboard heb ik al gekregen, maar na het opmeten door de dealer bleek er nog 3,5mm te zitten waardoor je theoretisch nog wel eventjes door kan (volgens leasemij).

Maken blokken geen piepgeluid wanneer ze bijna af zijn?
Dan kan je wachten tot je het piepje hoort en dan geef je aan dat dat écht de minimum is en je niet zonder nieuwe blokken kan doorrijden.

De Qashqai van mijn zus en mijn vorige Golf deden het in ieder geval wel en na vervangen was het weg.
Dealer heeft dat ook aangegeven. Als ze piepen, dan zijn ze wel echt aan vervanging toe. Dat doen ze momenteel nog niet en remt de auto nog prima.

Vervangen, al zou ik ze zelf moeten betalen, me leven is me meer waard.
Die gedachte had ik zelf ook al, officieel moeten de blokken en schijven vervangen worden wat richting de 1000 euro gaat. Toch zonde.
 
Audi  A6 4K Avant  40TFSI 
Hallo ik heb een vraag. Ik heb een polo van 2018 en zou graag de grill badge donker willen hebben en ook de achterste. Nu heb ik voor het gladde embleem en achter zit het 3d (oude) embleem. Ook heeft mijn auto acc zijn er mensen hier die weten waar ik donkere badges kan krijgen?
 
Volkswagen  Polo aw  1.0Tsi dsg 135pk 
Hallo ik heb een vraag. Ik heb een polo van 2018 en zou graag de grill badge donker willen hebben en ook de achterste. Nu heb ik voor het gladde embleem en achter zit het 3d (oude) embleem. Ook heeft mijn auto acc zijn er mensen hier die weten waar ik donkere badges kan krijgen?
Ome Ali of Temu.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!