Heb je een foto?Polo 6r 6c
Niet gelijk in de slachtoffer rol gaan hé! Je zit op het internet dus je moet wel tegen een stootje kunnen.daarom dacht ik zal het eens op een forum vragen met mensen die van Polo's wat af weten maargoed verkeerd gedachte gang dus.
stuur even een pb!Heb je een foto?
Allemaal 1 grote legodoos bestaande uit clipjes en schroefjes. Moet altijd alleen goed kijken welke panelen over andere heen vallen en dus welke je als eerste los moet halenIk kreeg het zo snel niet gevonden maar is het makkelijk om de interieur panelen los te halen bij een Polo AW? Ik wil namelijk mijn dashcam terug hangen dus wil de kabel graag langs de hemel / a stijl / middenconsole laten lopen.
Ik heb plastic lepels om panelen los te klikken dus voorzichtigheid is er zowiezo
Prijs?Ik heb nog h8 Led over. Deze zaten in mijn polo, maar had ze nooit aan.
Geen idee of ze storingsvrij zijn en of het ooit uitgecodeerd is.
Stuur maar even pb, kan ik foto sturen.Prijs?
Heb voor mijn AW deze vakantie, originele dragers kunnen gebruiken. Deze bevielen perfect icm deurrubbers.Voor de vakantie dit jaar benieuwd of jullie ervaringen hebben met dakdragers en wat jullie zelf goed/prettig merk vonden ook ivm de rubbers van de deuren.
Zat te kijken naar een systeem wat ook nog kon werken als er een nieuwe auto komt, bijvoorbeeld een thule evo systeem waarbij de voet kan schuiven over de rail maar lijkt toch niet helemaal zo te werken omdat ze een langere rail nodig hebben en er beperkte voet afstel ruimte is.
Is dat niet de wastgate?Wat is de melding DTC 11824 archive op de obd?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.