Het grote 'kleine vragen' topic

Slimme koppen van het forum, kunt u mij adviseren.

Sinds kort heeft mijn VW Up een irritante toon bij het remmen, dat enkel vanaf 5 km/u tot stilstand te horen is.
Het is geen piep maar een geluid dat je hoort als je bijvoorbeeld een stoel verplaatst op een parketvloer.

Ik vermoed dat het komt door onvoldoende smering op de geleiders van de remklauw.

Is het te adviseren om dit sapje te gebruiken bij het smeren van de geleiders?
Dit heb ik namelijk nog liggen en het is keramisch vet dat voor remmen ontworpen is.
Kan, maar als de schijf een randje heeft, dan kan deze in je remblok "snijden" en dat kan ook een pieptoon veroorzaken.
 
Ik heb voor mijn toekomstige Polo AW (2018) al GTI koplampen liggen, deze wil ik er dus in laten zetten. Nou heb ik al rondgebeld en dat zou enkel voor het inbouwen en programmeren en wat toegevoegde apparatuur op de 500 euro uitkomen bij dat bedrijf. Is er een goedkopere manier of optie hiervoor? Wil wel dat het gewoon storingsvrij is en compleet werkt uiteraard.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Niet voor de Polo, maar heeft iemand toevallig enig idee wat schadeherstel van de velg in de foto ongeveer zou gaan kosten?
Ik heb vorig jaar een zelfde schade laten repareren.
Oplassen, spuiten, afdraaien.
Heeft mij 150euro gekost.
Velgreparatie Heerhugowaard.
Maar er zijn heel veel bedrijven die hetzelfde doen.
Zou het op een voor zo een bedrijf rustig moment laten doen.
Band er al af.
Dat scheelde aanzienlijk in de kosten.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
  • Leuk
Waarderingen: Teun
Besloten de koplampen idd hij cartronic te laten doen.

Wel nog een vraagje. Ik reed vandaag met de polo aw op een Nweg en het begon keihard te regenen en hagelen, wegdek was echt doorweekt en paste uiteraard mijn rijgedrag hier op aan. Op een gegeven moment viel het mij op dat het gele driehoekje met uitroepteken midden in m’n dashboard onderin. Eenmaal op snelweg na een minuut met beter wegdek verdween die weer. Heeft deze melding te maken met het wegdek wat compleet onder gelopen was?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Besloten de koplampen idd hij cartronic te laten doen.

Wel nog een vraagje. Ik reed vandaag met de polo aw op een Nweg en het begon keihard te regenen en hagelen, wegdek was echt doorweekt en paste uiteraard mijn rijgedrag hier op aan. Op een gegeven moment viel het mij op dat het gele driehoekje met uitroepteken midden in m’n dashboard onderin. Eenmaal op snelweg na een minuut met beter wegdek verdween die weer. Heeft deze melding te maken met het wegdek wat compleet onder gelopen was?
Kan zijn dat je radar niet werkte door het slechte zicht
 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver
Iemand die voor mij of onderdeelnummers kan regelen voor de stekkers van onder de stoel van airbag, gordeldetectie, detectiematje en stoelverwarming?

Moet natuurlijk de stekkers wisselen op de audi stoelen
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!