Het grote 'kleine vragen' topic

Nee die van de stoelen, dit waren de vrouwelijke stemmers, ik moet de mannelijke stekkers hebben. Zodat ik die van de audi stoelen om kan wisselen naar de mannelijke van de polo 6r stoelen.

Dan hou ik namelijk de bekabeling van de auto origineel maar die van stoelen niet.
Airbag stekker: 6X0972783 draadjes: 000979132ea
Stoelverwarming: 1J0972712 & 1J0972923
Stoelbezetting: 1T0973332
Gordel is onderdeel van het gehele gordelslot, zou je los van de stoel over moeten kunnen zetten, is de groene stekker
of op de sloop twee gordelhouders halen om de stekkers eraf te knippen
 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze
Weet iemand wat de onderdeelnummers van de deurrubbers van een vijfdeurs Polo 6R zijn? Ze zijn niet allemaal geweldig meer (met naam die aan de bestuurderskant) en ik wil ze graag vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Wel nog een vraagje. Ik reed vandaag met de polo aw op een Nweg en het begon keihard te regenen en hagelen, wegdek was echt doorweekt en paste uiteraard mijn rijgedrag hier op aan. Op een gegeven moment viel het mij op dat het gele driehoekje met uitroepteken midden in m’n dashboard onderin. Eenmaal op snelweg na een minuut met beter wegdek verdween die weer. Heeft deze melding te maken met het wegdek wat compleet onder gelopen was?
Dit is wat ik op internet vond:

Elektrisch onderdeel lampje brandt​

Dit lampje met een uitroepteken in een driehoek gaat branden als er een defect is met een elektrisch onderdeel in de auto. De auto wordt beperkt bruikbaar of kan zelfs helemaal niet meer functioneren. Als dit lampje gaat branden, moet je direct naar een garage rijden als dat kan.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!